Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Media streamen niet mogelijk
|
|
ErwinDijkman |
Geplaatst op 30 December 2011, 12:01
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 30 Dec 2011 |
Mijn HG655D modem is niet in staat media te streamen. Zo staat UPnP aan (zie beneden), maar mijn playstation 3 wordt niet gevonden. Zowel PS3 media server als ook WMP worden niet herkend. Ik zag een andere post omtrent dit onderwerp voorbij komen, helaas stond hier geen oplossing bij. Enige oplossing zou een switch zijn of een oudere router op dit moment, uiteraard lijkt me dit niet de bedoeling bij een nieuwe router. Zou het aan de firmware kunnen liggen? Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem. Of suggesties wellicht?! Internet Verbonden IP adres 82.157.10.xxx LAN verbindingen (ethernet / wifi) 3 verbonden apparaten Status Telefonie Niet verbonden Status WIFI Geactiveerd Firewall profiel Uit Status UPnP Geactiveerd |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Media streamen niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie