obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen levering, maar wel betalen?
Lisa86
Allen,

Mogelijk kan iemand anders hier iets mee.. Ik kom niet verder. Uiterst vriendelijke agent van de klantenservice overigens, maar de processen zijn zo krom, dan hij er ook niks anders van kan maken.

Ik ben nu 2 weken abonnee. Alles te laat geleverd, maar oke. Internet krijg ik niet actief, ondanks hulp klantenservice (ik zal wel een halfje zijn), 2 opzegbevestigingen gehad inmiddels (zonder opzegging te hebben gedaan, toch mooi), apple TV nog niet gehad (zou gratis zijn bij aanmelding) en nu vandaag wordt mijn lijn gekaapt.. Ik snap dat Online weinig aan dit laatste kan doen, aangezien dit volgens de OPTA mag, maar een nieuwe aansluiting is 3 weken.

Gezien bovenstaande toestanden denk ik: jongens, allemaal leuk en aardig. Blijkbaar is het onmogelijk om te leveren. Sluit de toestand dan maar af, ik stuur de modem op. Even goede vrienden. Nee, dat kan dus niet. Ondanks het niet kunnen leveren van het Internet ben ik verplicht om mijn 2 jaar abonnement af te kopen. Sterker nog, het is al gefactureerd doordat ik heb opgezegd (??). Ik ben dus verplicht om aan een contract te zitten wat niet geleverd kan worden.

Ondanks dat ik weet hoe het werkt binnen klantenserviceland (werk zelf bij een TV-aanbieder), vind ik dit wel heel ver gaan, toch? Dat terwijl ik door mijn werk een redelijk dikke klantenservicehuid heb ontwikkeld. Iemand tips?

Ik ben benieuwd!

Lisa
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen levering, maar wel betalen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Advertentie