Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internet en telefonie problemen(Huawei HG655d)
Rubenhoed
Beste,

Ik heb nu sinds een maand a anderhalf de nieuwe modem van Online, de Huawei HG655d.
Ik ben er totaal niet over te spreken, twee weken nadat ik de modem had geïnstalleerd begon het gedonder. Elk half uur klapt het internet en de telefoon eruit.
Ik wacht dan een minuutje en kan dan weer verder, ondertussen meerdere keren naar de helpdesk gebeld en een keer de technische dienst aan de lijn gehad.
Ik moest eerst de router reseten(Had ik al 100x gedaan) en stekker erin en der eruit. Hielp allemaal niks, vertellen ze ons gisteren; ''Je zit 4 kilometer bij de centrale vandaan, en dus komt de volledige internet snelheid niet door''
Daar was ik ook allang achter, kwamen hun met het voorstel(ik heb een 20mbit abbonement en ik krijg hier 6-7mbit binnen) dat ze de snelheid van 6 mbit naar 4 mbit zouden gooien om het stabiel te maken.
Beetje raar natuurlijk, maar goed het zei zo. Hun dat dus gedaan, helpt nog steeds niets. Ik weet trouwens niet of dit nog uit maakt maar soms als ik de router aan en uit zet komt er een tekst ballonetje in beeld dat zegt dat er een ip adres conflict is opgetreden en dat er 2 dezelfde apparaten hetzelfde ip hebben. Ik zit nu al heel lang met dit probleem en ik hoop dat het eindelijk is kan worden opgelost, want nog 3-4 dagen en ik stap over naar KPN.

Alvast bedankt,
Ruben Strijk

I R Baboon
Om te helpen hebben we meer info nodig.

De intrainwaardes van de Huawei.
Een beschrijving hoe je netwerk er nu uit ziet.
Welke ip adressen krijgen alle apparaten in je netwerk?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet en telefonie problemen(Huawei HG655d)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 Sep 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 Jul 2020
Advertentie