obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
nieuwe laptop al bijna uit het raam
Hopeloos
Beste allemaal,

Het huilen staat me nader dan het lachen. Nog nooit problemen gehad met het aansluiten van laptop, wireless printer, mobiel of tablet op internet. Nu een spiksplinternieuwe samsung 9 series met windows 8. netwerk wordt herkent, maar na invoeren wachtwoord (die wel werkt op alle andere apparaten) kan ik GEEN verbinding maken. Nu zit ik weer vast aan een DRAAD!?!

Please Anyone?!?
 
Lutz
Heb je toevallig op de Huawei Mac adres filtering aan staan?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Hopeloos
Hoi Lutz,

zodat je alleen toegewezen apparaten kan toestaan op het draadloos netwerk? nee, staat niet aan.
 
Lutz
Wat voor foutmedeling krijg je?

Installeer op deze laptop inssider en kijk, of je je eigen netwerk kan vinden met de juiste encryptie (meestal WPA2).

Wat staat onder netwerk en internet? Is je eigen netwerk als privenetwerk gedefineerd?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Hopeloos
infrastructure. volgens mij wel als privenetwerk, haal ik niet terug uit inssider
 
Lutz
In Windows kan je naar je verbinding kijken. Daar kan je ook een tab vinden de netwerk en internet of zo iets heet. Daar kan je kijken, of je je eigen netwerk als privenetwerk hebt gekenmerkt. (Deze gegevens staan niet in inssider)
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Voor WIFI troubles hebben we een handig topic: Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic

Ik zou dat eerst eens lezen en de tips uitproberen.
Als de problemen blijven, moeten we verder kijken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Skuumke
Hallo,

Ik heb het zelfde probleem met mijn nieuwe Notebook (Dell) van een week oud. Heeft jou Notebook ook toevallig een Intel N-2230 Wireless Netwerk kaart? Ik krijg wel verbinding zodra ik de netwerkkaart op 54g zet. Dit is voor mij voor de lange termijn geen oplossing, maar ik heb nog geen tijd/zin gehad om contact op te nemen Online. Nu vind ik persoonlijk de Huawei sowieso een #€%& bak gezien de andere problemen die er al heel lang mee zijn en niet worden opgelost. Ik zit er aan te denken zelf een fatsoenlijke Router te kopen, maar dat terzijde ;-). Ik ben benieuwd of er meer mensen met dit probleem zijn.
Gewijzigd door Skuumke op 04 maart 2013, 18:15
 
Lutz
Je draagt de oplossing, een ander modem/router te gebruiken, zelf aan. Dat kan zonder problemen mits je geen telefonie van online afneemt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe laptop al bijna uit het raam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk : 1 24 mei 2018
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen : 6 17 aug 2016
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk : 22 02 mei 2016
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing : 26 27 aug 2015
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur Opleveringsproblemen : 7 22 jul 2015
Advertentie