obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
aansluiten makkelijk?? of toch niet...
jesss87
ik wil dit gewoon even kwijt!!
ik had een tel-inet-tv 2jarig contract afgesloten voor de appletv wat op de site stond weergegeven als je 2 jarig abbo neemt maar na het door geven zei die gozer dat ik die apple tv niet zou krijgen omdat ik een harddiskrecorder met opnemen enzo nam.
hij had het al in de computer gezet en kon het niet terug draaien naar 1 jarig abbo dus zit daar nu aan vast en dat is nog maar het begin


ik zou afgelopen 17 maart mijn spulletjes van online.nl binnen krijgen maar niet gehad.
ik moest me gegevens activeren dus ik bellen naar dat 088nr ik me gegeven in getoetst en ik hoorde een ingesprektoon.
ik dacht naja zal wel zo horen.
had ondertussen ziggo waar ik zat alles al stop gezet.
maar het was de 16e en ik had nog niets binnen!
dus ik uren aan de telefoon gezeten ze konden me niet door verbinden :S met diegene die ik nodig had!
dus weer gebeld! en zij verzekerde mij dat ik de 20e alles binnen zou krijgen.
dus ziggo gebeld en gezegd dat ze me de 20e stop zouden zetten.
maar toen was het de 20maart en weer niets binnen!!!
weer gebeld het zou nu de 2 april worden weer ziggo gebeld 3ex weer alles verplaatst!
en toen werd het 2 april en zoals jullie raden weer geen pakketje binnen!!!
dus weer gebeld en was wat mis gegaan omdat ik me nr wilde behouden!!
kreeg ik eerst nog een grote mond van die gozer dus ik deed dat terug en wat denk je!! hij hing op terwijl hij begon met een grote bek te geven!!
me vader heeft toen gebeld ik was over de rooie dus ik mocht niet meer bellen, me vader daar gevraagd of de boel nog konden opzeggen maaar neee dat kon natuurlijk niet!!
toen werd het de 15e dus voor de 4e keer ziggo gebeld weer verzet!
toen afgelopen zaterdag kwam ik thuis en jahoor daar lag me pakketje! jeej (dacht ik..)
zondag op me gemak alles uitpakken en wat denk je?? kom er achter dat het niet via de kabel gaat maar via een Antenne!!
en daar heb ik geen bereik voor!!
me inet wordt de 15e aangesloten maar durf niet weer ziggo te bellen want stel je voor ze maken weer een fout en dan heb ik geen inet!!
dus betaal een halve maand langer!!
dus nu betaal ik een halve maand extra bij ziggo en zit in met een hdrecorder waar ik geen kloot aan heb :S en dan zit je daar met je 2 jarig abbotje :S

overstappen makkelijk zoals op tv??



JAAA EEN KABEL IN EEN MODEM DUWEN DAT KAN IEDERE IDIOOT!! MAAR HET PROCES DAAR HEEN HEEFT ZELFS ONLINE MOEITE MEE

en ik maar vragen kunnen jullie niet te gemoed komen maar nee dat kunnen ze natuurlijk niet maken!!
maar je kan het wel maken om je klanten waar je het immers van moet hebben te laten wachten een grote bek te geven en maar te laten betalen??

wat heb ik een spijt en ik was al gewaarschuwd hier ga je spijt van krijgen had ik nou maar...
 
Lutz
Zo spijtig het ook is, had je niet vooraf kunnen lezen hoe online televisie diensten aanbiedt? Online heeft zeker steken laten vallen, maar heb je voor het bestellen je huiswerk gedaan?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon

Quote

ik had een tel-inet-tv 2jarig contract afgesloten voor de appletv wat op de site stond weergegeven als je 2 jarig abbo neemt maar na het door geven zei die gozer dat ik die apple tv niet zou krijgen omdat ik een harddiskrecorder met opnemen enzo nam.
hij had het al in de computer gezet en kon het niet terug draaien naar 1 jarig abbo dus zit daar nu aan vast en dat is nog maar het begin


Zelfs als het contract niet teruggedraaid kon worden, heb je altijd het recht om binnen 7 werkdagen
het contract op te zeggen. En dan kan je gewoon opnieuw bellen voor het juiste contract.
Je hoeft zelfs niet te wachten daarmee. Het kan direct daarna gebeuren.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten makkelijk?? of toch niet...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie