obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Bridge mode met ADSL2+?
SterkeJerke
Vanaf 1 mei stap ik over van ADSL naar VDSL. Mijn Huawei is al binnen. Dus maar aangesloten ipv mijn Speedtouch.
Omdat ik toch graag IPV6, een ATA en andere zaken wi lgebruiken wilde ik het moden in Bridge mode zetten.
Op het forum zie ik dit alleen voor de VDSL variant, maar die heb ik nog niet.
En als ik die instructies toepas (op de ADSL settings) krijg ik geen IP.
Moet ik nog een paar dagen wachten? Of zijn de instructies om bij een ADSL lijn het apparaat in bridge mode te zetten ook ergens bekend?
 
I R Baboon
Heb je de juiste instelling gebruikt die bij je abonnement horen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
SterkeJerke
Eh, ja, het modem werkt wel in normale, routerings mode.

Ik wil alleen "bridge" hebben.
 
I R Baboon
Maak eens een screenshotje van je instellingen of beschrijf wat je ingesteld hebt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
SterkeJerke
Ik had nog niet beantwoord, omdat ik besloot te wachten totdat mijn SuperSnel Internet geregeld zou zijn.

Helaas is dat niet het geval, en gaat het ook niet gebeuren ( http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=5154&pid=44352#post_44352 )

Ga eerst dat oplossen, en misschien kom ik er hier nog wel op terug.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bridge mode met ADSL2+?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Bridge modus Support Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 06 apr 2020
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Werkende Bridge Modus Zyxel meer apparaten aansluiten : 8 14 mrt 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Advertentie