obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei als access point
peter smith
De medewerkers van Online adviseren me idd hun eigen DNS aan te houden. De secundaire DNS mag als alternatief invullen.
Mijn mobiel vult automatisch hun eigen DNS (8.8.8.8).Maar ik heb toch maar de advies van Online aangehouden.
 
I R Baboon
Het zal wel meer te maken hebben dat je het ip adres zelf vastlegt.
DNS is alleen voor het resolven van URL naar ip adres.
Daarmee krijg je geen netwerkverbinding.

Aan zich maakt het niets uit of je een Online DNS of een andere server inzet.
Het beste is volgens mij om een mix te maken van verschillende servers.
Dan zit je altijd goed.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ubaghs
De Huawei HG655d instellen als access point zie http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_48640
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei als access point', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Advertentie