Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
IP camera aansluiten van LAN naar WAN
Fazerin
Ik heb ADSL en telefonie abonnement bij Online.
Voorheen had ik een Thomson en een Linksys router. Nu heb ik Huawei HG655d in 3 min. aangesloten. Laptop werkt draadloos feilloos. IP camera werkt ook op LAN met vast of dynamisch IPadres en op een port. Nu wil ik van LAN naar WAN die camera aansluiten, maar lukt mij niet. Welke stappen moet ik doen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 19 2013 06:13:38:
Brrrr....
Het was geen goede actie om de modem&router van Online: Huawei HG655d te installeren.

Modem en camera LAN was in 5 min. geinstalleerd. Maar helaas geen WAN voor de camera, zoals in forum is gemeld met andere zaken, die niet wilt lukken.
Dus ik heb mijn oude modem en oude router weer geinstalleerd. Ze werken wel in zekere mate.

Welke andere (krachtige) modem&router raden jullie mij aan.
Gewijzigd door Fazerin op 19 May 2013, 05:13

I R Baboon
Als je de camera beschikbaar wilt maken voor toegang vanaf het internet, moet je poorten openen.
Heb je dat al gedaan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Fazerin
Yep, Getest met Http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ en poort is open

Bij mij Laptop log je in op het netwerk dan krijg je de status WAN en bij mijn camera kan je dat niet.
Bij modem Thomson kan je dat wel om kenbaar maken op WAN

I R Baboon
Dan heb je waarschijnlijk last van het gemis van NAT loopback.
Als je je eigen WAN ip adres gebruikt op je eigen interne netwerk, kom je altijd terecht in de GUI van de router.

Er zijn twee oplossingen:
Gebruik een internet proxy om je camera te benaderen van buitenaf.
Of zet NAT loopback aan in de Huawei.
Er bestaat een topic daarover: NAT Loopback via telnet
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP camera aansluiten van LAN naar WAN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 Jun 2021
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 Aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 May 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 Oct 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 Aug 2018
Advertentie