obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
ip range => VPN
cibs
Ik moet voor de VPN van mijn werk in de ip range zitten van ANDERS dan 192.168.1.x. Helaas zit de LB standaard in deze range. Ik heb een router er aan gehangen en daar kan ik wel de ip range van veranderen maar dat is niet de oplossing. hij komt nog steeds van de 1 range.

Heeft iemand er ervaring mee? dan wel een oplossing?
 
Wanabo
Als je geen telefonie gebruikt kun je de LB in Bridge mode zetten! Je hebt dan een 84.x.x.x ip adres.

De range veranderen is ook mogelijk, dit gaat via telnet.

Beide oplossingen zijn te vinden op het forum!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ip range => VPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655D i.c.m. Sitecom Range Extender WL 330 Huawei meer apparaten aansluiten : 6 28 mrt 2013
Wifi Range Extender probleem Huawei meer apparaten aansluiten : 5 19 nov 2012
Range extender en HUAWEI HG655d router probleem Algemeen : 34 14 aug 2012
[Probleem] SpeedTouch 706 + Sitecom Range Extender WL-330 + DHCP Speedtouch 706 (WL) meer apparaten aansluiten : 4 06 feb 2010
[OPGELOST] [probleem] i.s.m. Sitecom Range Extender 300n Speedtouch 706 configuratie en problemen : 1 05 feb 2010
Advertentie