obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Poorten willen niet toegewezen worden.
Vox97
ik heb een webserver; http://jojoxd.privat-server.net
en ik heb al een hele tijd met PuTTY de poorten geopend, en dat werkte. (zoals in hier: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=5142
nu heb ik een windows 8 computer en na het opnieuw opstarten, wou ik via telnet (win8) de poorten weer open zetten.
nu kan ik dus inloggen als admin/admin en dan zit ik in de cli, als ik daarna shell of sh intyp komt de busybox cli niet tevoorschijn. Frown
ik heb ook een tp-link 10/100 ethernetswitch naar de servercomputer en de win8 computer lopen.

foto : CbiXYsE

ps. de optie poort toewijzen staat nu onder het kopje Basis/Firewall
qgeLL4j
Gewijzigd door Vox97 op 23 augustus 2013, 19:31
 
Vox97
Het eigenlijke doel is om weer een NAT-Loopback in te stellen, maar dit kan dus waarscijnlijk niet meer met de nieuwste update, (V100R001C02B050). is dit bedoeld, dat ik busybox niet w\meer kan gebruiken, of moet ik het herinstalleren?
zo ja, Hoe moet ik dat dan doen?
 
Vox97

Quote

I R Baboon schreef:

Met de nieuwe firmwareversie B039 is busybox verwijderd uit de console.
Dus je kan niet meer NAT Loopback met de hand aanzetten.

Nu rest de vraag of NAT Loopback ook zo al werkt met de nieuwe firmware.
Als dat niet zo is, is alleen een downgrade naar B023 mogelijk om dat weer aan te zetten.


is het in de nieuwste update niet meer mogelijk om nat loopback te gebruiken?
want dat zou wel heel onredelijk zijn van online... waarom zouden ze dat doen? Think
 
I R Baboon
Het hele NAT verhaal is met de nieuwe firmware voorbij.
Waarom? Tja, bug, vergeten in te bouwen of doelbewust verwijderd? Ik heb al een vermoeden...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Vox97
das niet zo fijn, dus geen enkele manier om mijn server weer online te krijgen, of zou ik een andere modem kunnen aansluiten ipv. de hg655d?
 
Lutz
Indien men via Online alleen internet diensten afneemt kan men een ander modem toepassen. Het een en ander staat in de FAQ.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Er is nog een mogelijk over om NAT loopback toch aan te zetten.
Alleen is dat niet zo eenvoudig en ik weet niet zeker of het lukt.
Ik moet dan het een en ander uitproberen.

Om de poorten te openen is dit niet nodig om uit te voeren.
Daarvoor moet je gebruik maken van een van de poort open methodes.
NAT loopback is alleen handig om via je WAN ip adres op je server terecht te komen op je interne netwerk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten willen niet toegewezen worden.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie