obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
kan geen mail verzenden.
Louise
Hallo,

Al een paar dagen kan ik geen mail meer verzenden, wel ontvangen.

Als ik een mail wil beantwoorden krijg ik, Deze pagina kan niet worden weergegeven

Wat is het probleem ?

Groetjes Louise.
 
Lutz
Indien het je online mail account betreft: verstuur je ook via de online verbinding?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Louise
Ja het is een online mail. ik denk dat ik via online verbinding verstuur.

Alle mail komt wel aan, versturen lukt plotseling niet meer.

Groetjes Louise.
 
Lutz
Indien je wel mail kan ontvangen dan zal het modem nog goed werken. Probeer eens je computer te herstarten. Indien je pech hebt dan moet je een nieuw email account aanmaken...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Louise
Hallo Lutz,

Dank voor je antwoord,

Heb alles al geprobeerd, terug zetten naar toen het nog werkte, schoonmaken, niets helpt.


Het rare is dat het met de laptop van mijn man ook niet lukt om mail te verzenden maar met zijn de ipad lukt het wel.

Een ander email account kan ik natuurlijk aan maken, heb dit mail adres al heel lang en zou het graag behouden.


Groetjes Louise.
 
Louise
Wat ik net ontdekte.

Als ik bij het inloggen bij, [ Welke versie wil je gebruiken? ] mobiel aan klik kan ik wel een mail verzenden.

Waarom lukt het zo wel om een mail van mijn laptop te versturen ??

Groetjes Louise.
 
Lutz
Gebruik je toevallig Webmail en geen mail client? Gebruik je IE als browser? installeer dan eens Firefox of Chrome en probeer het opnieuw...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
Gebruik je toevallig Webmail en geen mail client? Gebruik je IE als browser? installeer dan eens Firefox of Chrome en probeer het opnieuw...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Louise
Ik denk dat ik webmail gebruik het is gratis, Chrome heb.
Ga de Firefox proberen.
Wil zo graag dit mail adres behouden.

Groetjes Louise.
 
Louise
Hallo,

Dank voor het mee denken, het werkt weer, ben weer een gelukkig mens.

Dit was de oplossing.

Dag Louise, heeft je man op zijn laptop ook Internet Explorer 11 staan? Ga je trouwens naar de Hotmail/Outlook.com website of gaat het om de webmail functie van Online?



Als het deze laatste is, probeer dan eens om de pagina met behulp van "Compatibiliteitsmodus" te openen: ga naar de pagina toe, druk dan op de Alt-toets op het toetsenbord. Klik nu boven in beeld op het menu "Extra" (bij Bestand/Beeld/Bewerken/...) en kies "Instellingen voor compatibiliteitsmodus". Voeg daar de Online website toe en probeer dan nog eens e-mails te verzenden. We horen graag van je terug of dit het probleem heeft opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan geen mail verzenden.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie