Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
mailserver icm adsl family
|
|
Fedora |
Geplaatst op 23 October 2006, 14:20
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 01 Jul 2006 |
ik wil graag een mailserver starten. Toen ik nog adsl basic had werkt dat perfect. vraag: Klopt het dat orange het gebruik van eigen mailservers blokkerd? Evert |
|
|
Richard |
Geplaatst op 24 October 2006, 00:10
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Neen, Orange beperkt alleen het uitgaand verkeer op poort 25. Je moet je mailserver dus zo inregelen dat hij de smtp van Orange gebruikt normaliter smtp.orange.nl maar ik zou smtp.wanadoo.nl nemen want die werkt vaak beter. Je kunt in je mailserver aangeven dat hij de smtp moet relayen via smtp.wanadoo.nl en dan werkt alles wel gewoon. Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mailserver icm adsl family', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S | Algemeen | : 5 | 25 Aug 2017 |
Zyxel modem adsl lampje brandt niet | Algemeen | : 10 | 02 Feb 2017 |
ADSL/VDSL instellingen | Frequently Asked Questions | : 5 | 31 Dec 2016 |
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? | Eigen modem configuratie en problemen | : 125 | 30 Nov 2016 |
Advertentie