obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen Google Meer
Jann
Opeens sinds gisteravond 11u kon ik geen producten van Google meer gebruiken. Google search, Gmail, Agenda, YouTube, geen enkele google pagina kan ik bereiken. Verder geen enkel probleem met het internet. Dit op alle apparaten die verbonden waren met de modem. Ik heb de firmware upgrade uitgevoerd. De modem verscheidene malen gereset. Mocht allemaal niet baten. Toen heb ik de opendns ingesteld op de modem, en opeens kan ik youtube bereiken. Maar gmail etc nog niet, ik kan nog steeds niet inloggen. DNS van Google zelf geprobeerd, geen verandering. DNS weer hersteld naar die van Online en kon nog steeds youtube vinden. Maar kan niet inloggen tot nu toe. Dus waarschijnlijk dikke storing bij Online, maar op de site wordt geen melding gemaakt.
 
Lutz
Je kan ook proberen de DNS servers van Google te gebruiken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Jann

Quote

Lutz schreef:

Je kan ook proberen de DNS servers van Google te gebruiken.


Als je het bericht had gelezen had je gezien:

Quote

DNS van Google zelf geprobeerd, geen verandering.
 
Lutz
En heb je na wijzijging van de DNS servers het modem herstart?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Google Meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Advertentie