Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nota details opvraagbaar?
Lutz
Ik kan wel via mijnonline.nl mijn nota's oproepen en de totale som opvragen, maar ik kan de specificatie's niet openen.

Kunnen andere forumers kijken of dat bij hun lukt of niet?

Ik heb het geprobeerd met Ubuntu en firefox en met Windows 7 en IE11.

Ik zie verder geen details. Maar ik neem ook alleen internet af, en verder niets.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Tiger
Hoi Lutz ik weet niet wat bij jou niet in orde is maar ik kan in mijn online alles bekijken ook de specificaties.
Ik heb op mijn laptop Win 7 en IE11 en heb internet met telefonie.

dutch flash
Hoi Lutz,

Hier werkt alles prima.
Ik heb een laptop met win 7 en gebruik Firefox 29.0 en ken gewoon alles bekijken.
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.

Lutz
Ik begrijp er niets van. Op de laptop met Windows 8.1 kan ik het zowel met Firefox en IE 11 zien.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nota details opvraagbaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk : 3 18 Apr 2017
Advertentie