obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016
EBC
Dag,

weet iemand waar ik de nota's kan zien van voor oktober 2016? die staan niet meer online.
en kan ik die nog krijgen want ik heb ze nu nodig voor een audit.
(je weet hoe het gaat als niet nodig dan ok en opeens heb je ze nodig en dan kom je er niet meer aan Frown)

Bedankt,

Michael

Tiger
Op mijn Online kan je inderdaad maar de nota's inzien t/m september van het afgelopen jaar wil je nog meer nota's inzien moet je contact opnemen met Online m.i. moeten ze jou die verstrekken.

EBC
Bedankt, gebeld en blijkbaar staan die op een ander nummer en hopelijk dat die naar me gemaild kunnen worden.
nodig voor audit.. dus Frown

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Advertentie
data-full-width-responsive="true">