obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Camera extern niet te benaderen
roelp
Hoi, mijn Wanscam camera met ip adres 192.168.1.99:99 is extern niet te benaderen.
Heb een HUAWEI HG655D router.
Poorten 99 opengezet in router, staat ook open (gecheckt), maar toch geen verbinding via mijn extern adres (83.117.173.xxx:99)

Trouwens intern is hij wel te benaderen.

Wie weet wat er aan de hand is?
 
Lutz
Kan je je extern IP adres controleren? Ik zie hier een ander IP adres beginnend met 80.61.xxx.yyyy staan.

Voor de rest kan je vanuit je eigen netwerk niet het IP camera benaderen, ervoor moet je een ander internetverbinding gebruiken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
roelp
Hoi Lutz, nee dat klopt. k zit nu idd achter een ander pc.
Maar het extern adres vd de pc waar het om gaat is 83.117.173.xxx
Ook vanuit een ander netwerk zoals deze 80.61.xxx.yyyy (of via buren en werk) geen resultaat als ik 83.117.173.xxx:99 in type.
 
roelp
Ben er inmiddels uit.
Er moet verplicht http:// voor het adres staan anders doet hij het niet.
Gewijzigd door roelp op 10 mei 2014, 14:19
 
I R Baboon
Hmm, met welke browser werk je dan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
roelp
ja vind ik ook vreemd. IE 9.
Als ik het zonder http:// ervoor doe, krijg ik de melding: No slashtag results found for: 83.117.173.125:99 /naruto-affil
via de site Tuvaro.com
 
Lutz
Vreemd is dat niet. Met http:// ervoor weet de browser dat die naar een IP adres moet gaan.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
roelp
Toch wel vreemd, want als ik het in Mozilla Firefox doe, dan klaagt hij niet en gaat het wel goed.
 
I R Baboon
IE9 is verouderde software.
Waarom gebruik je die nog? Zit je nog op XP?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
roelp
Zit nog op Vista en hoger dan IE9 gaat niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Camera extern niet te benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie