obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
VOIP iPhone Ringcredible
heijdemann
Krijg geen contact als ik via iPhone en Ringcredible via Wi-Fi wilt bellen.
Bij kennissen en vrienden werkt dit wel, tevens als ik VPN op iPhone inschakel doet hij het ook, maar is een beetje omslachtig.
Router is Huawei met standaard instelling.

Hoop dat iemand oplossing heeft, gebeld met online weten het niet.
Mark
 
Lutz
Het lijkt alsof het Huawei modem de boosdiener is.

Je kan proberen om even de firewall op het modem helemaal uit te zetten, maar ik vrees dat dat ook niet helpt. Standaard verwacht het modem, dat je via online een voip account hebt. Ik zou mij ook kunnen voorstellen, dat de poorten voor ringcredible misschien net hetzelfde poorts zijn als Online gebruikt.

Kan je bij Ringcredible ander porten configureren?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VOIP iPhone Ringcredible', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie