obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
LET OP SCAM BERICHT !!!!
spatieman
Geachte klant
vriendelijk worden gebracht van onze nieuwe online webmail reactivering, je bent om uw online webmail en wachtwoord naar (onlinewebmai01@outlook.com) voor onmiddellijke reactivering en falen om dat te doen zal leiden tot het verwijderen van ur online uit ons systeem.
 
Tiger

Quote

spatieman schreef:

Geachte klant
vriendelijk worden gebracht van onze nieuwe online webmail reactivering, je bent om uw online webmail en wachtwoord naar (onlinewebmai01@outlook.com) voor onmiddellijke reactivering en falen om dat te doen zal leiden tot het verwijderen van ur online uit ons systeem.

Dit is inderdaad een hele vreemde formulering van een bericht waarvan de afzender geblokkeerd moet worden.
Zelf kreeg ik vanmiddag een mail om mijn account te activeren waarvoor ik mij helemaal niet had ingeschreven en in mijn webmail krijg ik ook regelmatig spammail waar in staat dat ik mij had ingeschreven heb voor ca. 20 reclamemails maar die ik allemaal blokkeer.
 
I R Baboon
Alleen al dat verschrikkelijk slecht geschreven Nederlands, zie je dat het een scam is.

Verder bestaat er geen webmail reactivering en zal Online nooit gebruik maken van een outlook email adres.
En men zal zeer zeker nooit vragen naar inloggegevens via een simpel mailtje.

Bij twijfel nooit reageren!


Thanx spatieman voor de waarschuwing! Clap
Gewijzigd door I R Baboon op 09 oktober 2014, 18:25
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
spatieman
ja.
heb het ding ook geforward naar abuse, ach, of ze er wat aan doen is een 2e. xD
en inderdaad, dat google nederlands vond ik al vreemd.
maar de afzender deed het hem al helemaal
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LET OP SCAM BERICHT !!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Van Family naar Extra zonder bericht. Algemeen : 17 25 apr 2008
Advertentie