obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
hoelang voordat je weet aangesloten word
fami
Hoihoi,

Kwam er vanmorgen achter dat er niet betaald is (ben afgesloten)

Heb gelijk betaald.
Kreeg te horen binnen 24 uur, maar wat zijn de ervaringen?

Kunnen we vanavond nog internetten/tv kijken?

Bvd!
 
Tiger
Erg vervelend als je er achter komt dat je afgesloten bent omdat je niet betaald hebt.
Weet niet hoelang het gaat duren voor je weer aangesloten bent omdat ik dat probleem niet heb ik betaal via automatische incasso.
Er zijn mensen die dat niet doen maar als je een abonnement hebt moet je toch iedere maand op tijd betalen doe je dat niet dan loop je het risico wat jou nu gebeurd is.
 
I R Baboon
Hangt ervan af hoe lang het duurt voor het geld op de rekening staat van Online.
En dan moet iemand het oppikken van de juiste afdeling.
Kan best enkele dagen duren. Zeker met het weekend voor de boeg.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
fami
@tiger

Dankjewel voor je verhelderende antwoord. Weer wat geleerd.Cheer


@ IR Baboon.

Ik heb natuurlijk per ideal betaald (vandaar dat de richtlijn ook 24 uur was)

Maar goed,
heb ondertussen weer internet, maar geen tv.

Bel voor deze vraag de klantenservice wel.

Fijn weekend hé!
 
Lutz
En kan je nu ook weer tv kijken?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoelang voordat je weet aangesloten word', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk : 22 02 mei 2016
Geen Internet met de Fritzbox via DMZ aangesloten op het Online modem Eigen modem configuratie en problemen : 35 12 feb 2016
Hoe weet ik dat er antwoord op mijn post is? Wat ontbreekt er op dit forum? : 3 23 mrt 2015
Even doen voordat je wat aanpast Huawei configuratie en problemen : 1 27 jun 2011
Draadloos netwerk word soms niet gevonden Thomson configuratie en problemen : 11 13 feb 2011
Advertentie