obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Doorschakelen *61*telefoonnummer# werkt niet
Roepertje
Hoi,

heb al een paar keer de stekker uit het modem getrokken en opnieuw opgestart.
Echter sinds de laatste wijziging bij online betreffende telefonie werkt "doorschakelen bij geen gehoor" niet meer.

Normaliter wordt na 5x overgaan op mijn vaste toestel doorgeschakeld naar mijn mobiele telefoon.
Dit had ik aangezet met *61*telefoonnummer# en dit wordt ook nog eens met een telefoonstem bevestigd.

Echter, nu wordt gelijk overgeschakeld naar mijn mobiele telefoon en gaat mijn vaste telefoon niet meer 5x over.

Als gevolg hiervan heb ik doorschakelen nu maar tijdelijk uitgezet met #61# zodat ik weer telefoon kan beantwoorden op mijn vaste toestel.


Hoop dat dit technische probleem spoedig verholpen zal worden.
 
Tiger
Hoi Roepertje,

Heb je ingelogd en gekeken bij mijnonline of daar niets gewijzigd is bij de instellingen na het omzetten van de telefoon ???.
 
Roepertje
Ook via inloggen bij mijnonline heb ik geprobeerd "doorschakelen bij geen antwoord" te wijzigen, maar ook zonder resultaat. Er wordt gelijk doorgeschakeld naar mijn mobiel, zonder 5 pogingen naar het vaste toestel.
Gewijzigd door Roepertje op 17 december 2014, 13:02
 
Tiger
Heb je ook al geprobeerd om i.p.v.*61* of het met *21* wel werkt.
Werkt dit ook niet stuur dan een e-mail naar info@doorschakelentelefoon.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Doorschakelen *61*telefoonnummer# werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie