obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ZyXEL WAP3205 v2
Fredje01
Ik wil graag mijn WAP 3205 v2 op zolder gebruiken als Acces point , heb een kabel van vaste modum naar zolder, als de WAP3205 aan staat heeft hij een goede internet toegang en een krachtige WIFI ik krijg hem alleen niet beveiligd , volgen de beschrijving moet je in je browser naar Http://192.168.1.2 en kun je inloggen. en de instellingen wijzigen maardat lukt dus niet , heeft iemand een oplossing
 
I R Baboon
Wat voor een router heb je?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Fredje01
een Experia v8 verkregen via Telfort
 
I R Baboon
De Arcadyan router zit op een andere adres reeks: 192.168.2.xxx
Dan zal 192.168.1.2. niet meer functioneren.

Als de Arcadyan een LAN overzicht heeft van de aangesloten toestellen, zal je daar het ip adres vinden van de WAP.
Anders kan je ook een tooltje gebruiken daarvoor: SoftPerfect Network Scanner
Link: https://www.softperfect.com/download/...etscan.zip
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Fredje01
bedank voor de reactie, ik heb het tooltje gebruikt en krijg idd een aantal adressen, maar als ik die gebruik in de webbrowser dan kom ik nog steeds niet in het acces point. het is me inmiddels wel gelukt om er wachtwoord op te zetten via het netwerkcentrum.
 
I R Baboon
Zaten die adressen uit dat tooltje dan in de 192.168.1... reeks of in 192.168.2...?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZyXEL WAP3205 v2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie