obey-robots.txt
25 September 2017, 22:42
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Orange heeft geen respect voor klanten.

199724
Pas op voor Orange! Ik ben mid september een ADSL family pakket aangegaan. 3 oktober kreeg ik de melding da de lijn was opgeleverd. Ik heb allles geprobeerd, maar de Livebox gaf aan dat hij geen ADSL signaal kon ontvangen ondanks alles wat ik heb geprobeerd. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de helpdesk die naar herhaaldelijk stomme ping voorstellen tussen mijn laptop en de Livebox (UTP kabel) uiteindelijk steeds weer tot de conclusie kwamen dat er iets mis was de aansluiting. Duh... Het zou worden doorgestuurd naar de technische dienst. Ze zouden zo snel mogelijk contact met mij opnemen zodra er iets bekend was. Ik merkte hier echter niks van en heb meerdere malen gebeld met de vraag waar ik nou op wacht. Gevolg is dat je ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn krijgt die zeggen het weer door te spelen aan de technische dienst. Laatste keer dat ik belde was er echter wel nieuws. (Niemand die de moeite doet mij dat even te melden...) De lijn blijkt helemaal niet opgeleverd te zijn! Wanneer dat wel gebeurt? Geen idee, de technische dienst is er mee bezig... We zijn nu anderhalve maand verder en het enige wat ik heb bereikt is een hoge telefoonrekening en een hoop bullshit van Orange. Deze mensen zijn onbeschoft en incompetent. Let daarop als je erover denkt een abonnement met ze aan te gaan. Mooi als het werkt, maar als dat niet zo is laat Orange duidelijk merken dat je dood kan vallen.
 
nightwing
199724 schreef:
Pas op voor Orange! Ik ben mid september een ADSL family pakket aangegaan. 3 oktober kreeg ik de melding da de lijn was opgeleverd. Ik heb allles geprobeerd, maar de Livebox gaf aan dat hij geen ADSL signaal kon ontvangen ondanks alles wat ik heb geprobeerd. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de helpdesk die naar herhaaldelijk stomme ping voorstellen tussen mijn laptop en de Livebox (UTP kabel) uiteindelijk steeds weer tot de conclusie kwamen dat er iets mis was de aansluiting. Duh... Het zou worden doorgestuurd naar de technische dienst. Ze zouden zo snel mogelijk contact met mij opnemen zodra er iets bekend was. Ik merkte hier echter niks van en heb meerdere malen gebeld met de vraag waar ik nou op wacht. Gevolg is dat je ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn krijgt die zeggen het weer door te spelen aan de technische dienst. Laatste keer dat ik belde was er echter wel nieuws. (Niemand die de moeite doet mij dat even te melden...) De lijn blijkt helemaal niet opgeleverd te zijn! Wanneer dat wel gebeurt? Geen idee, de technische dienst is er mee bezig... We zijn nu anderhalve maand verder en het enige wat ik heb bereikt is een hoge telefoonrekening en een hoop bullshit van Orange. Deze mensen zijn onbeschoft en incompetent. Let daarop als je erover denkt een abonnement met ze aan te gaan. Mooi als het werkt, maar als dat niet zo is laat Orange duidelijk merken dat je dood kan vallen.


Heb in het begin exact hetzelfde probleem gehad. Alles was mooi aangesloten vanuit hier. Ook stond mijn status als op geleverd, en ik kreeg zelfs al de rekening. Naar diverse keren te hebben gebeld werdt mij eindelijk verteld dat ik nog niet aangesloten was. Was volgens hun een fout in de administratie............... Lekker dan.Angry
high speeds will never end.........
 
guus
Nee vind ik ook maar toen ik mijn livebox kreeg was er nog wanadoo en had ik ook zoals pinhead het internet al eeerder dan het modem Smile
 
Gandhi
Nee daar ben ik het volkomen mee eens. Ik belde de orange helpdesk á een hoop centjes perminuut met de vraag: "hoe zet ik mijn livebox in bridemode" Het antwoord vandeze amsterdammer was: "ik zou het niet weten en ik ga me tijd hier ook niet aan verdoen" hierna werdt simpelweg de verbinding verbroken.... Respect is inderdaad ver te zoeken! Wink
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange heeft geen respect voor klanten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk 3 18 april 2017, 15:59
App voor Zyxel Zyxel configuratie en problemen 6 23 maart 2017, 12:15
Geen internet Asus DSL-AC52U Eigen modem configuratie en problemen 5 26 februari 2017, 13:02
Geen toegang meer tot camera's via internet Zyxel meer apparaten aansluiten 8 15 januari 2017, 23:37
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BarthezNL01:50:53
| Tiger02:27:04
| Wanabo02:40:55
| johan324 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja