obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Orange heeft geen respect voor klanten.
199724
Pas op voor Orange! Ik ben mid september een ADSL family pakket aangegaan. 3 oktober kreeg ik de melding da de lijn was opgeleverd. Ik heb allles geprobeerd, maar de Livebox gaf aan dat hij geen ADSL signaal kon ontvangen ondanks alles wat ik heb geprobeerd. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de helpdesk die naar herhaaldelijk stomme ping voorstellen tussen mijn laptop en de Livebox (UTP kabel) uiteindelijk steeds weer tot de conclusie kwamen dat er iets mis was de aansluiting. Duh... Het zou worden doorgestuurd naar de technische dienst. Ze zouden zo snel mogelijk contact met mij opnemen zodra er iets bekend was. Ik merkte hier echter niks van en heb meerdere malen gebeld met de vraag waar ik nou op wacht. Gevolg is dat je ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn krijgt die zeggen het weer door te spelen aan de technische dienst. Laatste keer dat ik belde was er echter wel nieuws. (Niemand die de moeite doet mij dat even te melden...) De lijn blijkt helemaal niet opgeleverd te zijn! Wanneer dat wel gebeurt? Geen idee, de technische dienst is er mee bezig... We zijn nu anderhalve maand verder en het enige wat ik heb bereikt is een hoge telefoonrekening en een hoop bullshit van Orange. Deze mensen zijn onbeschoft en incompetent. Let daarop als je erover denkt een abonnement met ze aan te gaan. Mooi als het werkt, maar als dat niet zo is laat Orange duidelijk merken dat je dood kan vallen.
 
nightwing

Quote

199724 schreef:
Pas op voor Orange! Ik ben mid september een ADSL family pakket aangegaan. 3 oktober kreeg ik de melding da de lijn was opgeleverd. Ik heb allles geprobeerd, maar de Livebox gaf aan dat hij geen ADSL signaal kon ontvangen ondanks alles wat ik heb geprobeerd. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de helpdesk die naar herhaaldelijk stomme ping voorstellen tussen mijn laptop en de Livebox (UTP kabel) uiteindelijk steeds weer tot de conclusie kwamen dat er iets mis was de aansluiting. Duh... Het zou worden doorgestuurd naar de technische dienst. Ze zouden zo snel mogelijk contact met mij opnemen zodra er iets bekend was. Ik merkte hier echter niks van en heb meerdere malen gebeld met de vraag waar ik nou op wacht. Gevolg is dat je ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn krijgt die zeggen het weer door te spelen aan de technische dienst. Laatste keer dat ik belde was er echter wel nieuws. (Niemand die de moeite doet mij dat even te melden...) De lijn blijkt helemaal niet opgeleverd te zijn! Wanneer dat wel gebeurt? Geen idee, de technische dienst is er mee bezig... We zijn nu anderhalve maand verder en het enige wat ik heb bereikt is een hoge telefoonrekening en een hoop bullshit van Orange. Deze mensen zijn onbeschoft en incompetent. Let daarop als je erover denkt een abonnement met ze aan te gaan. Mooi als het werkt, maar als dat niet zo is laat Orange duidelijk merken dat je dood kan vallen.


Heb in het begin exact hetzelfde probleem gehad. Alles was mooi aangesloten vanuit hier. Ook stond mijn status als op geleverd, en ik kreeg zelfs al de rekening. Naar diverse keren te hebben gebeld werdt mij eindelijk verteld dat ik nog niet aangesloten was. Was volgens hun een fout in de administratie............... Lekker dan.Angry
high speeds will never end.........
 
guus
Nee vind ik ook maar toen ik mijn livebox kreeg was er nog wanadoo en had ik ook zoals pinhead het internet al eeerder dan het modem Smile
 
Gandhi
Nee daar ben ik het volkomen mee eens. Ik belde de orange helpdesk รก een hoop centjes perminuut met de vraag: "hoe zet ik mijn livebox in bridemode" Het antwoord vandeze amsterdammer was: "ik zou het niet weten en ik ga me tijd hier ook niet aan verdoen" hierna werdt simpelweg de verbinding verbroken.... Respect is inderdaad ver te zoeken! Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange heeft geen respect voor klanten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie