obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
2e intercative tv aansluiten
stef93
Ik kom hier op het forum met de vraag of het ook mogelijk is em een 2e interactive tv kastje te gebruiken.
Ik heb namelijk 1 kastje(m7) gekregen van een vriend en toen ik die aansluit starte die wel op, maar er komt geen signaal door. Zover ik weet is de eerste poort op de router voor tv. Is het ook megelijk om de router instellingen aan te passen, zodat ik ook op de 2e poort een tv kastje kan aansluiten.
 
I R Baboon
De set-top-box zal ook aangemeld moeten worden in het systeem van Online.
Anders kan elke Online klant ergens een stb op de kop tikken en dan gratis naar de tv kijken.

Maar bel eens met Online hoe het precies zit. Dan weet je het zeker.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e intercative tv aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Fritzbox 7590. Aansluiten Opleveringsproblemen : 6 09 dec 2017
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 16 aug 2017
Advertentie