Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
snelheid internet
|
|
bryanman |
Geplaatst op 23 February 2015, 14:43
|
Activiteit » Rotterdam » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 1 Lid sinds: 23 Feb 2015 |
hallo ik heb een internet en bellen pakket van 30MBs en ik vroeg me af wat mijn internet snelheden zouden moeten zijn. ik heb namelijk heel veel last van als ik game en ik kan ook niet livestreamen films downloaden gaat ook traag. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 23 February 2015, 19:25
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Heb je al een postcode check gedaan??? en je pakket van 30 Mbps betekent niet dat je die ook krijgt het is namelijk een pakket TOT 30 Mbps en die hangt af van hoever je van de wijkcentrale zit en je configuratie hoe die aangesloten is en/of je draadloos of via de kabel aangesloten bent. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 23 February 2015, 20:22
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Wat zeggen de online speedcheck sites?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Advertentie