obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
probleem oplossen internet en telefoon
wellnesshans
Sinds 7 april ben ik overgestapt van KPN naar Online en alleen maar ergernissen ervaren. De internetverbinding valt geregeld weg en een vaste telefoonverbinding heb ik al 4 dagen niet meer. Bij de telefonische klantenservice wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Vanochtend afgesproken dat ik terug zou worden gebeld maar heb nog steeds niet gehoord. Ik heb een bedrijf en loop zo omzet mis. Waarom houd Online me zo aan het lijntje en kunnen ze geen adequate oplossing leveren? Hoe moeilijk kn het zijn?

Wellnesshans Surhuisterveen
 
I R Baboon
Dus je hebt een bedrijf, maar je wilt niet een bedrijfsmatig internetabonnement.
Dus geen extra support, geen Service Level Agreement.

En nu loopt je omzet mis? Tja.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
wellnesshans
Beetje domme opmerking. Als men belooft problemen op te lossen en mij terug te bellen en men komt afspraken niet na dan maakt het niet uit of je particulier of bedrijfsmatig abonnement hebt. Maar ja sommige bedrijven hebben service hoog in het vaandel, anderen niet. Online blijkbaar niet.
 
I R Baboon
Ach, je moet nu leergeld betalen.
Hopelijk valt de schade voor je bedrijf nog mee.

Volgende keer weet je waar je op moet letten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
wellnesshans
Tja Online zal hieruit lering moeten trekken. Zo ga je niet met nieuwe klanten om. Slechte reclame. Via de social media kunnen dit soort grappen Online heel veel klanten gaan kosten. In plaats van kapitalen te steken in radio en tv reclame kunnen ze dat geld beter steken in het optimaliseren van de klantenservice en back office.
 
Tiger
Zo lang als het Online is komen dit soort problemen voor dus hebben ze er nog altijd geen lering uit getrokken want er melden zich nog altijd nieuwe klanten.
Misschien zouden ze zich beteren als dit soort zaken eens goed in de media bekend gemaakt zouden worden maar zolang als dit niet gebeurd gaan ze gewoon op dezelfde manier verder.
In principe heb je een kat in de zak gekocht en goedkoop is nu duurkoop.
Erg jammer voor jou maar helaas ligt Online daar echt niet wakker van gezien de problematiek die je vaak op dit forum tegenkomt.
En beloven zoals je aangaf is nog altijd geen doen en daar is Online kampioen in.
Ondanks alles hoop ik toch voor jou dat je op een goede manier tevreden wordt gesteld.
Maar je moet ze in gebreke stellen want wat ze geleverd hebben functioneert niet en kan je onder deze ellende uitkomen.
Succes er mee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem oplossen internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie