obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet
Razersphex
Hey hallo ,
Ik heb sinds vandaag last van internetproblemen de normale ping gaat steeds hoger en wi-fi doet het ineens niet meer.
Internet via de kabel loopt nu wel beter maar nog steeds geen wifi
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Groetjes !
 
Lutz
Indien internet via de kabel wel werkt maar wifi niet, dan heb je een wifi storing. Ik denk dat je kanaal overbezet is. Zelf kijk ik naar een vrije kanall met de wifi analyzer voor Android.

Heb je dat niet, probeer dan eens kanaal 1, 7 of 13.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Razersphex
Ja we kunnen zelfs de wifi niet meer vinden zelfs niet als je zelf de codes invoert.
We gebruiken op wifi 2 telefoons en een tablet. Soms als er bezoek is maar dat gebeurt amper dus ja geen idee..
Rounter resetten al 10 keer geprobeerd etc maar niks lukt.
 
Lutz
En kunnen jullie het ook niet meer vinden via wifi analyzer? Dat zal erop duiden dat of wifi kapot is of uitgeschakeld. Je moet de router niet herstarten, maar terug zetten in de fabriekstand.

Daar heb je aan de linker kant een verzonken knopje voor, waar je met een paperclip een reset kan uitvoeren.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Razersphex
Nee je kan hem niet meer invoeren en niet meer vinden. Ik heb hem geprobeerd te resetten maar gebeurt ook niks anders bij...
Ik heb hem automatisch op mijn telefoon al en dan zegt hij "Niet in Bereik" kan hem niet meer vinden niets.
 
Tiger

Quote

Razersphex schreef:

Ja we kunnen zelfs de wifi niet meer vinden zelfs niet als je zelf de codes invoert.
We gebruiken op wifi 2 telefoons en een tablet. Soms als er bezoek is maar dat gebeurt amper dus ja geen idee..
Rounter resetten al 10 keer geprobeerd etc maar niks lukt.

Welke codes geef je dan in ???.
 
Lutz
Je moet toch eens in het webinterface gaan en controleren, of WiFi wel of niet aanstaat, en welke naam je netwerk heeft.

Dus je moet een computer via een LAN kabel aansluiten en dan het webinterface openen.

Desnoods draai je nog een keer de CD van Online.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie