obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Traag internet.
Hermans
Goedemiddag, ik ben een nieuw lid van dit forum en heb een vraag/opmerking.

Na jarenlang bij Telfort de internetdiensten te hebben afgenomen ben ik per 1 juli overgestapt op een tv/internet/tel abonnement bij online.

De overstap is prima gegaan echter de internetsnelheid is absurt laag; Max 4 mb/s. Op mijn postcode is gezien de afstand tot de dichtst bijzinnen centrale ca 17mb/s mogelijk. Is dit normaal bij online? en/of zijn er verbeteringen te verwachten?
 
Lutz
Volgens bbned postcodecheck zit je op meer dan 2km afstand van de wijkcentrale. Ik zou toch eerder het dubbele verwachten. Indien je het modem voor een paar minute van de netvoeding haalt en dan weer aansluit, wordt het dan beter?

Extra info: Telfort gebruikt wijkkasten om internet aansluitingen te leveren. Dus de afstand bij Telfort is kleiner.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie