obey-robots.txt
17 December 2018, 19:11
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Webmail

tellme
Beste helpdesk,

ik kom wel in Mijn Online en heb als nieuwe klant ook al mijn wachtwoord gewijzigd en aliassen aangemaakt, echter ik kom niet in webmail, met meerdere browsers getest.
Klantnummer: 87482238

Mijn internet zou actief moeten zijn per 10 07 2015 echter Telfort welke ik heb opgezegd is momenteel nog (steeds) actief.
Telefonisch gaf de medewerkster aan dat webmail zal werken zodra internet actief echter dat staat los van internet thuis.
Kan hier zo spoedig mogelij naat gekeken worden, ik setl mijn vragen niet meer via het contact formulier aangezien ik geen bevestiging krijg en ik hierover ook niet wordt teruggebeld of gemaild, hopelijk is dit forum geschikter voo problemen aanmelden.

Dit is de melding die ik krijg:

Web Client

Fout De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist. Controleer of CAPS LOCK is uitgeschakeld en voer huidige gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw in.

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Onthouden

--------------------------------------------------------------------------------

Mvg
Alex
 
tellme
Aaaaa, probleem webmail opgeslost, ik lees net in hun bevestigingsmail na wijzigen wachtwoord van Mijn Online het volgende:

Uw wachtwoord om in te loggen op Mijn Online.nl is gewijzigd.

Let op: uw wachtwoord om in te loggen op webmail is niet gewijzigd. Als u dit wilt aanpassen, dan kan dat op Mijn Online.nl in de tab E-mailbeheer.

Dit heb ik vervolgens gedaan en zonder problemen kunnen inloggen en mail openen met Firefox (Zimbra opent zich het best met Firefox)

Dat is 1 van de 3 openstaande topics, nu de andere 2 nog....

Wordt vervolgd
 
Tiger
Nou SUPER dat dit probleem al opgelost is.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Webmail is heel erg traag Algemeen 1 09 december 2018, 16:35
Webmail inbox exporteren Algemeen 2 20 juli 2016, 16:15
webmail werkt slecht Email 5 17 november 2015, 20:18
Reclame in webmail mailbox Algemeen 19 17 augustus 2015, 19:35
Webmail van Online.nl krijgt een nieuwe vormgeving Email 5 06 mei 2015, 11:03
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| gdekeijzer20:49:14
| dutchanonymou... 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?