obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
webmail werkt slecht
Tammie1972
Ik begin me af te vragen of het nu aan mij (mobiel/laptop) ligt of aan de webmail van online zelf..

Al een paar weken heb ik problemen met het doorsturen of beantwoorden van emails via google chrome..
enkel in het gedeelte van emailadressen en onderwerp kan ik iets doen..maar het gedeelte van de tekst is niet mogelijk om iets te schrijven..
doe ik het via explorer dan lukt het wel..
ik gebruik al jaren chrome en ken dit probleem dus pas sinds een paar weken..

ook het inladen/zoeken duurt een eeuwigheid of je krijgt uiteindelijk time-out errors..

op mn mobiel kan ik vaak mn email (in het betreffende standaard programma) niet inladen..hij blijft maar draaien..eerder lukte het wel als ik gewoon even via google naar mn webmail ging..maar ook dit werkt de afgelopen dagen ineens niet meer..

meer mensen met problemen??

dank je..
 
Lutz
Daar moeten wij wat meer informatie hebben. Gebruik je je laptop via en online internet verbinding en is de laptop bedraad aangesloten, dit om wlan problemen uit te slutien.

Zit je telefoon rechtstreeks op internet of via wlan?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tammie1972
laptop en mibiel beude via wifi..
draadloos glasvezel midem..
 
Lutz
Is dat een Android mobietje? Gebruik dan wifi analyzer om te kijken hoe druk het op je kanaal is.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tammie1972
zal dat voor mn android eens bekijken. .heb t meeste last van mn laptop..via chrome doorsturen of beantwoorden wat problemen geeft..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webmail werkt slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Advertentie