obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Wij kunnen niet gebeld worden
Anoniem567
Misscchien is de andere kant een bekend probleem dat je niet kan bellen. Maar regelmatig en voornamelijk s avonds kunnen wij niet gebeld worden.
We zijn sinds kort aangesloten en we maken regelmatig mee dat familieleden naar mijn vaders mobiel bellen. Om te zeggen dat ze een pieptoon horen normaal (overgaan) en dan 3x keer heel kort en de verbinding word verbroken. Sad
Wij zien dan wie er belt, maar horen niets, alleen maar ruis!

Vanavond is het dus weer raak!

Iemand anders hetzelfde probleem?
Gewijzigd door Anoniem567 op 06 november 2006, 21:41
 
spekkie
ja ik sluit mij dus hierbij aan echt waarde loos ik kan soms niet bellen of niet we zijn weer eens niet bereikbaar echt raar heb je al contact opgenomen met de helpdesk

Gr spekkie
 
chickie
zelfde verhaal hier
de telefoon gaat ik neem op en hoor niets
en dit tot 5 keer toe
ik bel me zus en daar gaat hij over ze neemt op en horen allebij niets
dit heb ik dus getest door met me mobiel eerst te bellen en kijken of hij over gaat
ik heb het nu een week en ik vindt het nu al fuck
 
chickie

Quote

henk55 schreef:
Blijkt: Ik heb nog een "eerste lichting" LiveBox, waarvan er destijds een hele serie zou zijn teruggeroepen, juist vanwege dit probleem. Waarom die van mij niet op dat lijstje stond weet ik niet.
Vandaag een nieuwe Livebox toegestuurd gekregen. Vanmiddag geïnstalleerd. Nog een beetje te vroeg om er wat van te zeggen maar tot nu toe geen problemen. Ik wacht even een paar dagen af voordat hier de vlag uitgaat.


eerste lichting bedoel je daar mee? met oude firmware

ik heb Firmware 0xe200314 en Software versie 3202WNLB_222022
maar nu komt het
als ik hem op het irsa punt aansluit heb ik 9 mbit verbinding
sluit ik hem in de kamer aan heb ik 13 mbit
en zet ik de lb naast me pc met 11 meter kabel heb ik 12 mbit Smile
is dat niet raar dan ??????
 
chickie
nee henk ik gebruit telkens de zelfde lengte kabel van 1.5 meter in de meterkast en in de muur
wel is die lange kabel van de muur naar me pc maar met die krote kabel test ik het met me laptop
als ik nu verbonden ben met 12 mbit en ik reset me lb dan is de verbonden speed lager doe ik dit weer is het weer anders na een paar keer staat hij weer op 12mbit
echt vaag

ook heb ik van me neef ook orange klant al gehoord dat hij binne een maand al aan zijn 3de lb bezig is
eerste lb verbinding 19mbit oude firmware nieuwe gehad omdat hij niet updaten
2de lb weer oude firmware nog ouder dan de eerste(ook zo vaag)
nu was de speed 17 mbit maar bellen werkte niet
3de lb nu weer oude firmware maar wel weer dezelfde als de eerste lb
alles werkt tot nu toe bij hem goed alleen hij komt niet hoger meer dan 16 mbit

vaage zooi dei orange
ik heb er nu al spijd van als haar op me hooft ik had beter bij xs4all kunnnen blijven
groetjes chick
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wij kunnen niet gebeld worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie