obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Firmware FritzBox 7360
Brrrt
Na upgrade van 6.20 blijkt telnet geblokkeerd. Is er een manier om telnet toch te gebruiken op een Fritzbox 7360 met firmware 6.30 (124.06.30)?
Alternatief: Is firmware 6.20 ergens te downloaden?
 
I R Baboon
Dus je kan hem niet meer activeren via dat speciale telefoonnummer?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Brrrt
Dat klopt (#96*7* = aan / #96*8* = uit), overigens de enige methode die ik ken.
Ondertussen heb ik op de website van avm een 124.06.20 gevonden voor 7360v2.

EDIT: Succesvol gedowngrade, wel moesten (en konden) de settings van 6.30 worden geĆ¼pload.

EDIT2: En telnet werkt weer.
Gewijzigd door Brrrt op 25 november 2015, 15:31
 
I R Baboon
Dat nummer bellen is volgens mij ook de enige methode om telnet te activeren.
Zo te lezen hebben ze uit veiligheidsoverwegingen telnet uitgeschakeld.
Daar kan ik wel in meekomen. Telnet is eigenlijk niet zo veilig.
Alle verkeer inclusief wachtwoorden gaat onbeschermd door het netwerk.
Beter is om SSH te gebruiken. Alleen moet je dat blijkbaar apart installeren op de Fritz.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware FritzBox 7360', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie