obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
ftp server
kict
Ik heb op een van mijn computers de Filezilla ftp server draaien onder windows 10.
In het modem HG655d heb ik poort 21 open staan en toch kom ik er niet in.
Het heeft het altijd gedaan maar nu ineens kom ik er niet meer in.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
kict voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Tiger

Quote

kict schreef:

Ik heb op een van mijn computers de Filezilla ftp server draaien onder windows 10.
In het modem HG655d heb ik poort 21 open staan en toch kom ik er niet in.
Het heeft het altijd gedaan maar nu ineens kom ik er niet meer in.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Heb je soms een update gehad van het modem en heb je nu i.p.v. de firmware versie de 052 i.p.v. de 050 dat zou een verklaring kunnen zijn.
 
kict
De firmware is V100R001C02B052
 
I R Baboon
Klopt dat ip adres 192.168.1.6 nog wel?
Als dat een dynamisch ip adres is (DHCP) en geen statisch adres is, kan dat soms veranderen en dan werkt de poort regel ook niet meer.

En hoe benader je de FTP server?
Is daar wat aan veranderd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ftp server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
Teamspeak 3 server poortforwarden mislukt steeds? Algemeen : 4 29 dec 2015
geen verbinding met server Storing : 42 19 okt 2015
Port forwarding (voor Minecraft server) Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen : 6 17 mei 2015
Advertentie