obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7490 +IPTV
kenneth170295
Beste Forumgenoten,

Ik ben mij aan het orienteren voor een nieuwe internet/ TV aanbieder aangezien Online.nl scherp geprijst is.
Vroeg ik mij af is het mogelijk om een FB 7490 te gebruiken icm IPTV van online

Gr Kenneth
 
Lutz
Indien je op het Online netwerk komt te zitten zou het kunnen. Maar Online probeert alles op het kpn netwerk te porteren. Wij weten nog niet of het dan nog werkt. Op den duur wil Online het modem aan de aansluiting koppelen en geen prive modems meer toestaan.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
Ik heb geen TV van Online. Maar je kan kijken, of je box al de provider online.nl ondersteunt. Vraag het anders eens aan de helpdesk van avm.de Ze geven support in het Nederlands.

Trouwens, welk modem had je van online gekregen? Meestal kan je daar uitlezen, of je via ADSL of VDSL bent verbonden en met welke instellingen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
kenneth170295
Heb zojuist een call bij AVM en Online.nl ingeschoten.
 
Tiger

Quote

kenneth170295 schreef:

Heb zojuist een call bij AVM en Online.nl ingeschoten.

Het zou fijn zijn als je duidelijk wilt maken wat je met je ingeschoten call bedoelt want dat is voor velen niet duidelijk dus hou het simpel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7490 +IPTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPTV stream Cisco 887VA Eigen modem configuratie en problemen : 12 13 apr 2017
Advertentie