obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur. Lees de stickey voor de voorwaarden!
 Onderwerp afdrukken
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631)
Ano
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631)

Meer details: https://online.gebruikers.eu/forum/vi...ad_id=6051

Moet nu maar eens weg ;-)

Geheel compleet, in oorspronkelijke verpakking.

Opsturen per post kan ook.
 
waqqas123
Hallo ik heb een Zyxel modem va n online het wifi valt steeds weg ik zou hem wel willen kan ik hem dan meteen gebruiken voor de diensten van online of moet ik nog wat instellen zo ja Wat?

Gr,
Waqqas
 
Ano
Als ik het me goed herinner, moet je wel het wachtwoord voo VoIP weten te achterhalen, dat moet je invullen.
Is al weer even geleden, maar andere forumleden die 'eigen modems' gebruiken kunnen je het vast vertellen.
 
waqqas123
Bedankt voor je snelle reactie.

Als je hem gratis opstuurt fantastisch dan laat ik je mijn adres wel weten heb zelf nooit een eigen modem ingesteĺd maar er zullen vast wel instructies zijn op het internet
 
Ano
Je mag de verzendkosten EUR 6,95 wel zelf betalen (plus alles wat je nog meer kwijt wilt ;-).
Stuur maar een privebericht voor uitwisselen gegevens.
 
waqqas123
Sorry voor je tijd hoor ok las net op dit forum dat je telefonie niet mee kan nemen dus het wordt dan maar een nieuw modem van de provider
 
Ano
Telefonie niet meenemen, waar heb je dat gelezen (link)?

Je moet volgens mij alleen de logingegevens van je huidige modem uitlezen. Nou ja: zo was het vroeger / kan zijn dat dit in de afgelopen 2 jaar is veranderd.
 
waqqas123
https://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2345 hier in de reacties heb ik het gelezen. Maar ik wil dan toch liever een modem van de provider
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie