obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook
Dead Silence
Hallo allemaal,

Sinds 2 weken kan ik niet meer inloggen op mijn Online webmail en ook niet via Outlook of welke client dan ook (alle server settings geprobeerd, maar baat niet omdat ik simpelweg al niet meer in de webmail kom). Mail verzenden via Outlook kan wel. Voorheen 20 jaar nergens last van gehad (Wannadoo / Orange / Online)

In Outlook krijg ik de volgende error:
Task 'xxxxxxx@online.nl - Receiving' reported error (0x800CCC92) : 'Your e-mail server rejected your login. Verify your user name and password for this account in Account Settings. The server responded: -ERR LOGIN failed'

Ik heb de helpdesk gebeld en vorige week een SMS gekregen dat men aan een oplossing werkt. Na ruim een week nog steeds niets, ook geen statusupdate. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Heeft iemand een suggestie? Alvast bedankt.
 
jms319
Hallo Dead Silence,

Misschien moet je bij webmail toch eerst nog proberen in te loggen en eventueel het wachtwoord resetten. Voor de zekerheid: om in te loggen moet je je hele emailadres bij Online gebruiken, dus <jouwnaam>@online.nl.

Als het opnieuw instellen van je wachtwoord niet werkt, kan het ook zijn dat het PST-bestand waarin Outlook de mail opslaat te groot is geworden of dat het corrupt is geraakt.

Er is als het goed is standaard een programma aanwezig op je PC waarmee je dat kunt proberen te verhelpen (oa. onderdeel van Office): Scanpst.exe. Je kunt dat programma starten en het PST-bestand met problemen openen op je computer en proberen of je in een paar stappen het probleem ermee op kunt lossen.
Misschien ook handig om te kijken in Outlook of er heel grote bestanden zijn die je niet meer nodig hebt en dus kunt wissen. Dat scheelt je zeker (veel) ruimte in het PST-bestand.

Misschien heb je ook wat aan onderstaande link waarin meer tips staan over dit probleem:
https://support.office.com/nl-nl/arti...458afc5253 en eventueel
http://windowsbulletin.com/nl/hoe-te-...Live-Mail/.

Zelf gebruik ik Outlook niet maar mijn POP3-instellingen voor Online mail gebruik ik ook al heel lang zonder problemen (vanochtend nog even voor je gecheckt om er zeker van te zijn dat het nog steeds werkt - en dat is wel het geval). Met je oude instellingen zou je dus gewoon moeten kunnen inloggen tenzij je je login/wachtwoord moet wijzigen.

Ik hoop dat je het probleem kunt oplossen.

Succes en groet,

jms319
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Advertentie