obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
telefoon
remlof
Ik wil even mijn frustraties van mij afschrijven over die k..u...t telefoon van Orange.Sinds ik dit heb ben ik om de haverklap niet bereikbaar of ik kan niet bellen.Allerlei storingen terwijl het internet prima werkt.Ik moet maar even geduld hebben wordt er dan steeds gezegd bij Orange. Ik heb zelfs al een nieuwe livebox maar dat helpt geen flikker.Ik ben 3 weken gelden gebeld door Orange dat er nieuwe software geschreven werd en dat dit na een week verholpen zou zijn.
Nu is het 3 weken later en er staat nog steeds de zelfde software versie op. Ik krijg er gewoon een sik van.
Zo , dit ben ik even kwijt.Niet dat het veel helpt maar het lucht wel even op.
gr FolmerAngry
 
Puma
eind december staat in de planning voor een nieuwe firmware. tot die tijd, kan je helaas niet veel doen.

Overigens is er al een topic geopend over telefonie problemen, dus deze gaat sluiten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
geen telefoon Zyxel configuratie en problemen : 2 13 dec 2017
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen : 2 20 jul 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
Geen telefoon verbinding Algemeen : 9 12 dec 2015
Advertentie