Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Firewall goed genoeg?
|
|
PdK |
Geplaatst op 21 December 2006, 13:11
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Naast de firewall van de Livebox gebruik ik ook Kerio Personal firewall op mijn PC. Een dubbelle firewall dus en dat gaat toch weer ten koste van de prestaties. Nu mijn vraag, is de Firewall van de Livebox alleen genoeg om mijn PC te beschermen tegen de grote boze buitenwereld? |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 21 December 2006, 14:43
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Quote PdK schreef: Is de Firewall van de Livebox alleen genoeg om mijn PC te beschermen tegen de grote boze buitenwereld? Nee Voor mij de belangrijkste reden om een soft firewall te gebruiken is het volgende. Met een soft firewall krijg je van elk programma een melding dat dat programma het internet op wil. Dat kun je toestaan of weigeren. Door die vraag kun je simpel trojans, worms e.d. herkennen. Een hardwarematige firewall beschermt je wel tegen de boze buitenwereld maar niet tegen rommel van binnen uit. |
|
|
PdK |
Geplaatst op 21 December 2006, 15:10
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Da's een duidelijk antwoord! Dank je en ik laat Kerio erop staan. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firewall goed genoeg?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Wat doe ik niet goed om IN de modem te komen? | Zyxel configuratie en problemen | : 7 | 11 Dec 2016 |
Is mijn snelheid goed? | Snelheid | : 15 | 15 Apr 2015 |
Interactieve Tv Werkt NIET GOED | Opleveringsproblemen | : 3 | 21 Feb 2015 |
Port forward zit onder menu Firewall | Huawei configuratie en problemen | : 5 | 20 Jul 2013 |
Advertentie