obey-robots.txt
23 Maart 2019, 02:24
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [131 stemmen]
64% [131 stemmen]

Stemmen: 204
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Livebox maakt nog steeds geen verbinding

engelina
PAX78 schreef:
Dat zei ik inderdaad, je hebt helemaal gelijk Grin
Maar dat overdreef ik enigszins, het is een en hetzelfde lampje wat niet ophoudt met knipperen, en dat is het @-lampje



De klacht met het @-tje had ik ruim twee weken lang. Tig keer de helpdesk gebeld. Afgelopen donderdag ene meneer D. aan de lijn gekregen. (hij belde zelf). Livebox zou stuk zijn en we kregen vrijdag een nieuwe toegestuurd. Zelfde probleem.

Vandaag 3x HD gebeld. Alles moest weer doorgelopen worden. Dit was verplicht anders konden we niet naar een 2-de lijns helper worden doorgewezen. Aha! Er zijn graduaties! En jawel we werden even later door een 2-de lijns medewerker teruggebeld. Die nam alles heel serieus op en zei dat hij contact op ging nemen met een 3-de lijns medewerker. We promoveerden snel met onze klacht. En jawel dat was meneer D. (ik weet niet of ik de naam mag noemen) Echt iemand met verstand van zaken!!!

Die meneer is ons bijna de hele dag van dienst geweest. We hadden zomaar opeens verbinding. Hij belde om de zoveel uur terug om te testen of alles (nog) werkte en van hun uit instellingen te testen.
D. Bedankt, je bent een topper! Jammer dat we je niet rechtstreeks kunnen bellen of mailen.

Houdt dus voet bij stuk en probeer de 2e liefst 3e lijns medewerkers aan de lijn te krijgen. Die kunnen daadwerkelijk zien wat er aan de hand is en er iets mee doen. Het heeft ons een hoop geld gekost, maar na weken kan ik eindelijk weer via mijn eigen pc surfen en mailen.

Ik wens je veel suc6!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox maakt nog steeds geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wel verbinding, geen internet Storing 1 30 december 2018, 10:04
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen 4 07 december 2018, 05:53
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing 6 02 december 2018, 12:43
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen 8 27 november 2018, 06:55
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 14 08 november 2018, 19:32
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo02:27:20
| stdijk13:34:47
| Esperes 1 dag
| pastadipapa 1 dag
| Gman2018 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2019, 18:48
ik heb 2 probleen met mijn DM800 HD se, probleem 1 na dat alles is geconfigureerd en je dan hem van de netspannig afhaal ben ik alles weer kwijt, het lijkt net of hij zijn geheugen niet vast kan

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30