obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Livebox maakt nog steeds geen verbinding
engelina

Quote

PAX78 schreef:
Dat zei ik inderdaad, je hebt helemaal gelijk Grin
Maar dat overdreef ik enigszins, het is een en hetzelfde lampje wat niet ophoudt met knipperen, en dat is het @-lampje



De klacht met het @-tje had ik ruim twee weken lang. Tig keer de helpdesk gebeld. Afgelopen donderdag ene meneer D. aan de lijn gekregen. (hij belde zelf). Livebox zou stuk zijn en we kregen vrijdag een nieuwe toegestuurd. Zelfde probleem.

Vandaag 3x HD gebeld. Alles moest weer doorgelopen worden. Dit was verplicht anders konden we niet naar een 2-de lijns helper worden doorgewezen. Aha! Er zijn graduaties! En jawel we werden even later door een 2-de lijns medewerker teruggebeld. Die nam alles heel serieus op en zei dat hij contact op ging nemen met een 3-de lijns medewerker. We promoveerden snel met onze klacht. En jawel dat was meneer D. (ik weet niet of ik de naam mag noemen) Echt iemand met verstand van zaken!!!

Die meneer is ons bijna de hele dag van dienst geweest. We hadden zomaar opeens verbinding. Hij belde om de zoveel uur terug om te testen of alles (nog) werkte en van hun uit instellingen te testen.
D. Bedankt, je bent een topper! Jammer dat we je niet rechtstreeks kunnen bellen of mailen.

Houdt dus voet bij stuk en probeer de 2e liefst 3e lijns medewerkers aan de lijn te krijgen. Die kunnen daadwerkelijk zien wat er aan de hand is en er iets mee doen. Het heeft ons een hoop geld gekost, maar na weken kan ik eindelijk weer via mijn eigen pc surfen en mailen.

Ik wens je veel suc6!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox maakt nog steeds geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie