obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
niet goed werkende internet verbinding
sjaco
Vanmorgen heb ik ontdekt is mijn telefoon verbinding niet geaktiveerd Mijn email outlook maakt geen verbinding,
En internet is heel erg langzaam,
Is er een storing?
Ik heb Orange family met telefoon.
SjacoFrown
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke
 
geo
bij mij ook geen email, geen telefoon (KPN!!!), geen google.news,

nu werk alles weer(telefoon na reset livebox)
Gewijzigd door geo op 08 februari 2007, 07:02
 
sjaco
Alles bij thuiskomst uit mijn werk werkt weer naar behoren.
SjacoWink
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke
 
Tequila
Vanmiddag ook 2 keer gehad dat m'n internet wegviel, nu werkt het wel weer gewoon. (en hopelijk blijft het zo)
 
Richard
Vannacht heeft de boel er uitgelegen, dat begon ongeveer omstreeks 04.10 uur. Vlak daarop viel ook het telefonie signaal weg (lampje uit).

Dit heeft ongeveer geduurd tot rond 05.45 uur. Ergens tussen die tijd en 06.10 uur had ik weer internet. Telefonie is later weer teruggekomen, rond 06.45 geloof ik.

Dus ja er is een storing geweest vannacht. Net als een paar weken geleden toen ook alles er uit lag van 04.00 tot 08.00 zoiets.
Bij mij is vanzelf alles weer teruggekomen, maar het kan zijn dat anderen die problemen ondervinden het beste even de livebox herstarten kunnen.

Greetings, Richard.
 
Richard
Hmmz... net weer een storing gehad.Sad
Ik wilde bellen om 13.05 uur, telefoon ging 1x over daarna alleen nog ruis. Heb de livebox moeten resetten.
Achteraf bleek dat hij opeens met 6mbit ingetraind was en slechtes 232 kb upstream.

Heb hem maar eens opnieuw gestart en nu is het gelukkig weer de normale snelheid.
Eerste keer dat ik problemen met het ding heb.
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet goed werkende internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Advertentie