obey-robots.txt
24 Juli 2017, 00:41
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 63% [124 stemmen]
63% [124 stemmen]

Stemmen: 197
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

waarom? waarom? is orange niet een transparant bedrijf.

davet
waarom heeft orange geen email adres?
waarom heeft orange geen postadres op hun site?
waarom schuilt oranje achter een helpdesk 0900 nr 20ct p/m?
waarom neemt orange de verantwoordelijkheid van hun slecht werkende producten niet aan?
waarom zijn de helpdesk medewerkers zo slecht in manieren?
waarom kan een helpdesk mederwerker nooit de klant gelijk geven?
waarom zijn helpdesk medewerkers zo slecht opgeleid?
waarom kan orange niet eerlijk zijn tegenover de klant.
waarom leert orange nooit van zijn fouten?
waarom leest orange dit forum niet en een beetje kennis van opsteken?

waarom? waarom? waarom? waarom? waarom?
Gewijzigd door davet op 13 februari 2007, 18:37
 
davet
die had ik, was ik maar bij hun gebleven!!!
 
davet
ja je hebt ook gelijk, tegenwoordig is de klant de zwakste schakel.
Als wij als klanten niet zouden bestaan was het zo veel makkelijker voor de bedrijven. je wordt cynisch door de manier waarop je wordt behandeld
 
Richard
die had ik, was ik maar bij hun gebleven!!!

Nou sorry... dan heb ik andere ervaringen met hun, of je moet net toevallig een beetje een goede medewerker met wat meer kennis tegen het lijf lopen.
Maar dat probleem is bij veel providers.

De vragen die jij je stelt gelden ook voor UPC/Chello, KPN, @Home en waarschijnlijk nog wel anderen, hoofdzakelijk grote providers.
Da's echt niet iets wat alleen bij Orange voorkomt.

Greetings, Richard.
 
pat30724
haha kpn is 3 keer slechter dan orange kwa helpdesk!

bel je over telefonie van kpn! word je door verwezen naar orange omdat je ADSL hebt!!
Gewijzigd door pat30724 op 07 maart 2007, 16:41
 
Richard
Lees mijn verhaal maar eens over KPN in de algemene sectie wat lager.
Het probleem komt gewoon bij veel bedrijven voor en de ervaringen wisselen ook, maar KPN is echt geen haar beter.
Enige verschil is dat die wel een postadres en email adre hebben op de site.

Overigens kun je wel als klant via een online formulier een bericht sturen dan krijg je antwoord per email terug.

Zelfde ervaringen gelden voor @Home, KPN, Chello/UPC, noem ze maar op, al die groten.

Maar wij Nederlanders willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, als je dat wilt, moet je ook niet klagen dat een helpdesk geld kost en het opleidingsniveau laag is etc. want dat moet allemaal van de inkomsten van jouw internet abo betaald worden, naast de kosten van het netwerk, apparatuur en dataverkeer.
Blijft dus bijna niets over en dat is de reden dat het allemaal nogal pet is op de Helpdesks.

Pak maar eens een duurdere provider, bijv. Tweakdsl, toch best groot, levert ook grote snelheid, maar als je daar belt heb je wel deskundig personeel aan de lijn en geen ingehuurde helpdesk.
Doch daar betaal je wel 2x zoveel voor je internet, het moet toch ergens vandaan komen.

Is net als een pc halen bij de Aldi, die zijn goedkoop, klopt, maar het prijsverschil met een pc die je zelf bouwt komt toch links of rechts ergens vandaan. Zo eenvoudig ligt de situatie eigenlijk.

Greetings, Richard.
 
Lizard
Richard schreef:
Lees mijn verhaal maar eens over KPN in de algemene sectie wat lager.
Het probleem komt gewoon bij veel bedrijven voor en de ervaringen wisselen ook, maar KPN is echt geen haar beter.
Enige verschil is dat die wel een postadres en email adre hebben op de site.

Overigens kun je wel als klant via een online formulier een bericht sturen dan krijg je antwoord per email terug.

Zelfde ervaringen gelden voor @Home, KPN, Chello/UPC, noem ze maar op, al die groten.

Maar wij Nederlanders willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, als je dat wilt, moet je ook niet klagen dat een helpdesk geld kost en het opleidingsniveau laag is etc. want dat moet allemaal van de inkomsten van jouw internet abo betaald worden, naast de kosten van het netwerk, apparatuur en dataverkeer.
Blijft dus bijna niets over en dat is de reden dat het allemaal nogal pet is op de Helpdesks.

Pak maar eens een duurdere provider, bijv. Tweakdsl, toch best groot, levert ook grote snelheid, maar als je daar belt heb je wel deskundig personeel aan de lijn en geen ingehuurde helpdesk.
Doch daar betaal je wel 2x zoveel voor je internet, het moet toch ergens vandaan komen.

Is net als een pc halen bij de Aldi, die zijn goedkoop, klopt, maar het prijsverschil met een pc die je zelf bouwt komt toch links of rechts ergens vandaan. Zo eenvoudig ligt de situatie eigenlijk.
Op de site van orange staat ook een faxnummer en een postadres:

http://www.orange.nl/helpdesk/internet_vaste_telefonie/contact/
 
mesa57
Richard schreef:
Is net als een pc halen bij de Aldi, die zijn goedkoop, klopt, maar het prijsverschil met een pc die je zelf bouwt komt toch links of rechts ergens vandaan. Zo eenvoudig ligt de situatie eigenlijk.

De Aldi heeft een van de beste helpdesk's volgens een recente test van de consumentenbond. Dus het kan wel.
Gewijzigd door mesa57 op 07 maart 2007, 21:21
 
unclebenz
Of het nu het ene of het andere bedrijf is in Nederland, ze zijn allemaal hetzelfde. Klant is koning bestaat al lang niet meer.

Het slogan is nu: "Je mag blij wezen dat je klant mag zijn bij dit bedrijf". Helaas hebben wij zelf deze hypocriete samenleving gemaakt.
 
Richard
De Aldi heeft een van de beste helpdesk's volgens een recente test van de consumentenbond. Dus het kan wel.

Grapjas.Smile
De Aldi heeft net niks. Die hebben een winkel waar ze de pc verkopen en that's all. Over het algemeen is het Medion materiaal en dat komt van Medion uit Duitsland.
Daar zit een x-tijd garantie op, en die wordt helemaal niet door Aldi verzorgt, ook niet door een door Aldi ingehuurd bedrijf maar door een bedrijf wat de pc's verstrekt zelf danwel een door hun ingehuurde helpdesk.

En die helpen inderdaad goed, maar daar zitten dan ook niet alleen de Aldi klanten bij.

Doch kijk eens wat er gebeurt als de garantie om is en je moet bijv. iets ingebouwd hebben of hij is stuk, je kunt hem niet naar de Aldi brengen om hem na te kijken of op te sturen, die doen daar niet aan die zijn alleen een verkoopcentrum.

Het voorbeeld was dan ook alleen aangehaald om aan te geven dat de prijs en kosten in de lengte of breedte ergens vandaan komen.
In die context moet je dan de pc's vergelijken, niet de helpdesken. Misschien had ik beter een ander voorbeeld kunnen nemen.

Unclebenz zegt het prima. Klant is koning bestaat al lang niet meer. Nja.. het bestaat nog wel, maar alleen in uitspraken, ze -zeggen- wel dat de klant koning is, maar doen..... nee da's heel iets anders. Meestal geven de kleinere bedrijven de meeste en beste service want die moeten nog echt leven van hun klanten.

Kent nog iemand die slogan van "Reaal regelt het allemaal"?
Die hoor je ook nooit meer, die hebben ze al een tijd geleden verandert. Tijd terug had ik iets met de bromfiets van de vrouw en was daar toen verzekerd.
Ik dus vragen "wat is er gebeurd met Reaal regelt het allemaal?". Antwoord van de medewerker "Meneer, waarom dacht u dat die slogan niet meer gebruikt werd in de reklame, dat werd gewoon te duur, de klant kan ook het nodige zelf regelen daarom zijn ze ermee gestopt".

Toevallig een eerlijke medewerker gehad die eigenlijk iets zei wat nooit gecommuniceerd mag worden want dat zijn de slogans van bedrijven "dat mag je nooit naar klanten toe communiceren".
Ik heb zelf al op een paar van die callcenters gezeten en daar wel wat ervaring mee.

Edit: P.s. ik heb de thread naar de algemene sectie verplaatst want het stond onder "storing" en het betreft eigenlijk geen storing.Smile
Gewijzigd door Richard op 08 maart 2007, 03:19
Greetings, Richard.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waarom? waarom? is orange niet een transparant bedrijf.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk 3 18 april 2017, 15:59
Live e-mail adres niet herkend Email 5 15 februari 2017, 21:51
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 8 08 februari 2017, 12:29
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen 10 02 februari 2017, 22:02
DNS pagina niet bereikbaar Zyxel configuratie en problemen 7 02 februari 2017, 20:00
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Lutz03:33:13
| Tiger12:53:12
| Aqua-Life 1 dag
| dutch flash 1 dag
| janbril 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?