obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Huisnummer Orange niet vanuit buitenland te bereiken.
Wanabo
De laatste tijd begin ik wat meer mijn Orange telefoonnummer te verspreiden. (Heb nog steeds KPN gelukkig Smile).

Vanuit duitsland heeft men geprobeert mij te bellen, echter steeds kwam de melding dat alle lijnen bezet waren.

- Duidt dit op een capaciteitsprobleem?
- Werkt vanuit het buitenland naar een Orange nummer bellen uberhaubt wel?

Er was op dat moment geen storing of vastloper van de Livebox.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mecheltje
Regelmatig krijg ik hier telefoon uit het Duisland, Belgie en Engeland op het Wanadoo nummer en geen enkel probleem tot heden.
Je kan het zelf eens testen door je Orange nummer te bellen met voipbuster je beld jezelf dan ook via een ander land want daar moet je het landnummer opgeven.
 
Wanabo

Quote

mecheltje schreef:
Regelmatig krijg ik hier telefoon uit het Duisland, Belgie en Engeland op het Wanadoo nummer en geen enkel probleem tot heden.


Het zal bij mij dan wel een incident geweest zijn!

Quote

mecheltje schreef:
Je kan het zelf eens testen door je Orange nummer te bellen met voipbuster je beld jezelf dan ook via een ander land want daar moet je het landnummer opgeven.


Op dit moment heb ik geen voipbuster, maar zit er wel over iets dergelijks na te denken. Als die livebox werkt dan is de combinatie Telefonie en internet van Orange wel goed! Maar steeds vaker treden er problemen op! Dus zit ik te denken om een ander merk modem te gaan gebruiken met voip telefonie.

Heb je advies / suggesties?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mecheltje
[
Het zal bij mij dan wel een incident geweest zijn!



Op dit moment heb ik geen voipbuster, maar zit er wel over iets dergelijks na te denken. Als die livebox werkt dan is de combinatie Telefonie en internet van Orange wel goed! Maar steeds vaker treden er problemen op! Dus zit ik te denken om een ander merk modem te gaan gebruiken met voip telefonie.

Heb je advies / suggesties?[/quote]


Je kan toch gewoon even voipbuster installeren en het uitproberen met een koptelefoon en mic. Je belt je zelf dus als volgt: 3120*******
dus landnummer/netnummer zonder 0 dan telnummer van orange en je weet of het werkt of dat er een storing is.
 
Wanabo
Ik zal de website eens opzoeken en kijken of het simpel en gratis is!

Bedankt voor het meedenken!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Voipbuster is tijdelijk gratis, maar het is wel eenvoudig.
Je kunt ook een ander modem met voip optie nemen, doch je hebt er niets aan voor Orange telefonie omdat die gegevens niet bekend zijn.
Jammer anders konden we die Livedoos ruilen voor iets fatsoenlijks.
Greetings, Richard.
 
Optimist
@Wanabo: Je kunt met een simpele ATA (http://www.voip-info.org/wiki-ATA) je huidige telefoontoestel blijven gebruiken in combinatie met VoipBuster. Je moet wel de eerste registratie bij VoipBuster met hun programma doen, maar daarna kan je in principe met elk SIP apparaat van de diensten van VoipBuster gebruik maken.

Optimist
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huisnummer Orange niet vanuit buitenland te bereiken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie