Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Mac iBook WiFi
|
|
Qube |
Geplaatst op 22 May 2007, 19:09
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 04 Jan 2007 |
Beste mensen, Mijn huisgenootje probeert met haar mac notebook op ons draadloze netwerkje te komen. Maar ook al staat de Livebox 'open' en is de WEP-key goed ingevoerd, hij blijft dezelfde foutmelding geven. Namelijk dat er geen toegang verkregen kan worden omdat het een beveiligd netwerk is waarbij de notebook niet voorkomt op een bepaalde lijst oid. Iemand ervaring met inloggen van Macs op beveiligd WiFi netwerk? Het zal in principe standaardprocedure zijn, maar ik kan die procedure niet vinden. Tnx alvast! Maarten |
|
|
Qube |
Geplaatst op 22 May 2007, 19:57
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 04 Jan 2007 |
Jep, dat bedoelde ik met Livebox 'open' zetten. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 22 May 2007, 23:07
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Quote waarbij de notebook niet voorkomt op een bepaalde lijst oid. Kun je die melding exact opschrijven? Dat zou sneller tot een oplossing kunnen leiden. Ik kan me bijv. voorstellen dat er een mac-adres beveiliging is en dat jouw notebook's macadres niet is opgenomen in de lijst. Kan echter ook iets anders zijn. Een correcte specifieke melding kan dan een beter licht op de zaak werpen. Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mac iBook WiFi', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Wifi uitbreiding | Algemeen | : 1 | 23 Jun 2020 |
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Advertentie