obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Mac iBook WiFi
Qube
Beste mensen,

Mijn huisgenootje probeert met haar mac notebook op ons draadloze netwerkje te komen. Maar ook al staat de Livebox 'open' en is de WEP-key goed ingevoerd, hij blijft dezelfde foutmelding geven. Namelijk dat er geen toegang verkregen kan worden omdat het een beveiligd netwerk is waarbij de notebook niet voorkomt op een bepaalde lijst oid.

Iemand ervaring met inloggen van Macs op beveiligd WiFi netwerk? Het zal in principe standaardprocedure zijn, maar ik kan die procedure niet vinden. Tnx alvast!

Maarten
 
Qube
Jep, dat bedoelde ik met Livebox 'open' zetten.
 
Richard

Quote

waarbij de notebook niet voorkomt op een bepaalde lijst oid.

Kun je die melding exact opschrijven? Dat zou sneller tot een oplossing kunnen leiden.
Ik kan me bijv. voorstellen dat er een mac-adres beveiliging is en dat jouw notebook's macadres niet is opgenomen in de lijst.
Kan echter ook iets anders zijn. Een correcte specifieke melding kan dan een beter licht op de zaak werpen.
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mac iBook WiFi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie