Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
pop mail
|
|
pdk9 |
Geplaatst op 02 August 2007, 20:26
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 02 Aug 2007 |
Ik heb sinds 2 dagen orange family. De overstap van xs4all ging probleemloos. Maar het ophalen van mijn popmail geeft de melding invalid login/password. Ik heb 2 mailadressen geprobeerd met de gecopieerde gegevens uit de mail die ik gestuurd kreeg als bevestiging, maar nee. Wel krijg ik nog steeds mail van mijn xs4all accounts mvg Pieter |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 02 August 2007, 21:45
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Wat bij mij mis ging in het begin was dat ik mijn wachtwoord verkeerd kopieerde vanuit de email. Verkeerd? Ja, want er kwam een spatie mee. Let daar extra op! |
|
|
Richard |
Geplaatst op 02 August 2007, 21:46
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Probeer eens via de website in te loggen dus via www.orange.nl en dan bovenaan rechts op "mijn account" klikken. Daar je hoofd email adres ingeven en het daarbij behorende wachtwoord. Als dat lukt zijn de gegevens voor dat account in elk geval al in orde. Denk er ook even aan dat je wachtwoord uit minimaal 1 hoofdletter moet bestaan en 1 cijfer, dus hoofdlettergevoelig. Greetings, Richard.
|
|
|
pdk9 |
Geplaatst op 03 August 2007, 06:16
|
Als ik op www.orange mijn hoofdmail gegevens intik krijg ik webmail. Ik heb dezelfde gegevens ook handmatig ingetikt in popmail, maar dan krijg ik die melding dat mijn gegevens niet kloppen |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 03 August 2007, 09:33
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
en als je het met telnet probeert? Je zult alleen de response van de server op je scherm zien (De teksten met een '+' er voor), dus je moet blind typen. Maar zo kun je wel testen of het werkt en krijg je tenminste direct de response van de server te zien. In plaats van *USERNAME* vul je je hoofdaccount in, dus xxxx@orange.nl of xxx@wanadoo.nl voor oudere klanten. En in plaats van *PASSWORD* je bijbehorende wachtwoord. Code Download source
Gewijzigd door rrozema op 03 August 2007, 09:38 |
|
|
pdk9 |
Geplaatst op 06 August 2007, 18:09
|
fout ondekt! niet goed gelezen. in gebruikersnaam @orange.nl vergeten |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pop mail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Outgoing mail instellingen icm VPN | : 2 | 11 Mar 2019 | |
Live e-mail adres niet herkend | : 5 | 15 Feb 2017 | |
Uitgaande mail op Windows telefoon | : 4 | 29 Jan 2015 | |
mail lokaal verplaatsen naar mappen | Algemeen | : 2 | 07 Nov 2014 |
Advertentie