Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
pop mail
pdk9
Ik heb sinds 2 dagen orange family. De overstap van xs4all ging probleemloos. Maar het ophalen van mijn popmail geeft de melding invalid login/password. Ik heb 2 mailadressen geprobeerd met de gecopieerde gegevens uit de mail die ik gestuurd kreeg als bevestiging, maar nee. Wel krijg ik nog steeds mail van mijn xs4all accounts
mvg Pieter

Wanabo
Wat bij mij mis ging in het begin was dat ik mijn wachtwoord verkeerd kopieerde vanuit de email. Verkeerd? Ja, want er kwam een spatie mee.

Let daar extra op!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Richard
Probeer eens via de website in te loggen dus via www.orange.nl en dan bovenaan rechts op "mijn account" klikken. Daar je hoofd email adres ingeven en het daarbij behorende wachtwoord.

Als dat lukt zijn de gegevens voor dat account in elk geval al in orde. Denk er ook even aan dat je wachtwoord uit minimaal 1 hoofdletter moet bestaan en 1 cijfer, dus hoofdlettergevoelig.

Greetings, Richard.

pdk9
Als ik op www.orange mijn hoofdmail gegevens intik krijg ik webmail. Ik heb dezelfde gegevens ook handmatig ingetikt in popmail, maar dan krijg ik die melding dat mijn gegevens niet kloppen

rrozema
en als je het met telnet probeert? Je zult alleen de response van de server op je scherm zien (De teksten met een '+' er voor), dus je moet blind typen. Maar zo kun je wel testen of het werkt en krijg je tenminste direct de response van de server te zien. In plaats van *USERNAME* vul je je hoofdaccount in, dus xxxx@orange.nl of xxx@wanadoo.nl voor oudere klanten. En in plaats van *PASSWORD* je bijbehorende wachtwoord.

c:\> telnet pop3.orange.nl 110
+OK connected to pop3 on 6412
user *USERNAME*
+OK name is a valid mailbox
pass *PASSWORD*
+OK user exist with that password
list
+OK scan listing follows
.
quit
+OK

Connection to host lost.

c:\>

Gewijzigd door rrozema op 03 August 2007, 09:38

pdk9
fout ondekt! niet goed gelezen. in gebruikersnaam @orange.nl vergeten

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pop mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 Mar 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 Feb 2017
Uitgaande mail op Windows telefoon Email : 4 29 Jan 2015
mail lokaal verplaatsen naar mappen Algemeen : 2 07 Nov 2014
Advertentie