Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
orange met telefonie, terug naar orange internet only
|
|
spatieman |
Geplaatst op 21 August 2007, 21:09
|
Activiteit » kerkrade. » Internet » Huawei HG655D Berichten: 156 Lid sinds: 17 Mar 2007 |
iemand al eens orange family opgezegt en al terug gegaan naar gewoon internet zonder telefonie. maar telefonie weer over de KPN lijn ?? nou, ik ga het doen.. de eikols bij orange zijn er weer een potje van het maken. ze kunnen de boom in met hun modem en telefonie. ik wil weer gewoon betalen, en als er problemen zijn kan ik KPN de de kop vol zaniken. hoe het afloopt, ik post het hier.. |
|
|
juanradio |
Geplaatst op 13 September 2007, 14:05
|
Activiteit » Soest Berichten: 34 Lid sinds: 20 Apr 2007 |
Ik ben ook gekapt met Orange telefonie. Het werkte voor geen zak. Bellen moet je doen met VOIPbuster, met een ATA kan je gewoon VOIP bellen met je normale telefoon. Kastje voor de livebox hangen, en klaar! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange met telefonie, terug naar orange internet only', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Advertentie