obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
orange met telefonie, terug naar orange internet only
spatieman
iemand al eens orange family opgezegt en al terug gegaan naar gewoon internet zonder telefonie.

maar telefonie weer over de KPN lijn ??

nou, ik ga het doen..
de eikols bij orange zijn er weer een potje van het maken.
ze kunnen de boom in met hun modem en telefonie.
ik wil weer gewoon betalen, en als er problemen zijn kan ik KPN de de kop vol zaniken.

hoe het afloopt,
ik post het hier..
 
juanradio
Ik ben ook gekapt met Orange telefonie. Het werkte voor geen zak. Bellen moet je doen met VOIPbuster, met een ATA kan je gewoon VOIP bellen met je normale telefoon. Kastje voor de livebox hangen, en klaar!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange met telefonie, terug naar orange internet only', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie