Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Top 5 van meeste domme (helpdesk) opmerkingen...
|
|
guus |
Geplaatst op 23 December 2007, 21:11
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Whaha spatieman, einde van deze bericht XD |
|
|
Richard |
Geplaatst op 27 December 2007, 17:13
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Deze heb ik bij @Slome meegemaakt: Ik: Meneer, ik kan geen site bezoeken, wel pingen en op ip bezoeken, dus ik heb het idee dat uw DNS server er uit ligt danwel een probleem heeft. HD: Ja dat kan, onze mailserver heeft een storing dus u kan momenteel even geen mails versturen. ?!Pfffff Greetings, Richard.
|
|
|
Richard |
Geplaatst op 30 December 2007, 00:07
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Quote met minstens zulke domme vragen! Nee hoor, want domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden, althans in mijn optiek. Maar misschien dat het toch eens leuk is om een topic "domme vragen aan de helpdesk" te maken, kunnen die mensen ook eens lachen. Alleen moet je dan wel bij een HD werken of gewerkt hebben om die vragen te kennen. Ik heb er anderhalf jaar lang gewerkt en ben nog niet 1 domme vraag tegen gekomen, alleen vragen die uitlegbaar zijn waarom ze gesteld worden. Niet iedereen heeft overal verstand van en sommigen verwachten een bepaalde werking die anderen niet verwachten. Maar ik kan me wel voorstellen dat er ook heel wat vragen binnenkomen die met een beetje eenvoudig nadenken of lezen ook door de mensen zelf op te lossen zijn. Greetings, Richard.
|
|
|
Meleon |
Geplaatst op 07 January 2008, 22:54
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 04 Jan 2008 |
Quote ambunurs schreef: Breng de livebox dichter bij de PC . Vervang alle kabels regelmatig dit probeerden ze mij wijs te maken en dan nog vragen of ik tevreden ben met het antwoord ambunurs Óf de helpdesk-agent legt het niet goed uit, óf jij krijgt de instructie niet goed mee... de Livebox moet juist richting het ISRA-punt (hoofdaansluiting van KPN, meestal in de meterkast)... als je verder dan 1,5m vanaf dat punt de Livebox aangesloten hebt dan is dat niet goed en is het bijna gegarandeerd (uitzonderingen daargelaten) dat het ooit gaat storen. Dus een terechte opmerking van de helpdesk als je het anders aangesloten hebt. Wil niet zeggen natuurlijk dat ze je dan niet verder moeten helpen, ik ben het met je eens dat ze zich niet zo vast moeten bijten aan dat script. |
|
|
spatieman |
Geplaatst op 08 January 2008, 15:30
|
Activiteit » kerkrade. » Internet » Huawei HG655D Berichten: 156 Lid sinds: 17 Mar 2007 |
Quote deebee schreef: Maar geef eens eerlijk toe, gebruik je wel verse kabels ? eerder groene kabels. is goed voor mileu |
|
|
Zapp |
Geplaatst op 08 January 2008, 18:36
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Dec 2007 |
Quote Richard schreef: Nee hoor, want domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden, althans in mijn optiek. Maar misschien dat het toch eens leuk is om een topic "domme vragen aan de helpdesk" te maken, kunnen die mensen ook eens lachen. Alleen moet je dan wel bij een HD werken of gewerkt hebben om die vragen te kennen. Ik heb er anderhalf jaar lang gewerkt en ben nog niet 1 domme vraag tegen gekomen, alleen vragen die uitlegbaar zijn waarom ze gesteld worden. Niet iedereen heeft overal verstand van en sommigen verwachten een bepaalde werking die anderen niet verwachten. Maar ik kan me wel voorstellen dat er ook heel wat vragen binnenkomen die met een beetje eenvoudig nadenken of lezen ook door de mensen zelf op te lossen zijn. Ja, begin maar eens met: 'mijn livebox stinkt, wat kan ik daar aan doen?' |
|
|
Tafelpoot |
Geplaatst op 17 February 2008, 00:21
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 17 Feb 2008 |
Iemand interresse in de locatie van de helpdesk..? Dan kun je ze een keer zelf opzoeken. Heb jammer genoeg ook orange... ;( |
|
|
mikeltje |
Geplaatst op 25 February 2008, 11:52
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 25 Feb 2008 |
belde een keer of 2 met orange over een firmware update voor de leefdoos waardoor ik 4Mbit kwijt geraakt ben (nog steeds overigens), 20Mbit terug naar 15Mbit en een beetje ik = hallo, ik bel door een recente update van de leefdoos waardoor ik 4Mbit kwijt geraakt ben. helpdesk = Meneer dat valt binne de norm. ik = O.o *op dat moment kon ik niks zinnigs meer bedenken, dacht meteen aan een wereld dominatie door halve spullen te verkopen voor de volledige prijs* |
|
|
Richard |
Geplaatst op 26 February 2008, 01:29
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Quote Ja, begin maar eens met: 'mijn livebox stinkt, wat kan ik daar aan doen? Is niet per definitie een domme vraag, ik vond hem ook niet lekker ruiken die plastic nieuwreuk. Maar daar kun je wel leuke antwoorden op geven zoals "voorzichtig poetsen met een niet al te vochtig doekje met zeep" of "er zo'n geurvretertje naast leggen". Wil je zeggen dat er echt iemand die vraag gesteld heeft op de helpdesk? Maarja oke, mijn comment was dan ook in de normale gang van zaken, halve zolen heb je altijd wel erbij. @Mikeltje: die 4 mbit ben je niet kwijt geraakt door de firmware update maar door gepruts van orange aan de DSLAM's in de centrale, vlak na de firmware update. Ik ging terug van 19.2 naar 17.7. Doch je stelling gaat me wat te ver, het contract is "tot 20 mbit", er is nergens gegarandeert dat je ook die snelheid krijgt en er staat ook te lezen dat het afhankelijk is van een aantal factoren. Mensen staren zich blind op die 20mbit. Maar het was wel een onzinargument van Orange wat ze gebruikt hebben om aan die DSLAM's te prutsen, zogenaamd om de stabiliteit te verbeteren, terwijl het gewoon stabiel was. Ze hebben het gewoon gedaan om meer man te kunnen aansluiten. Maarja, daar kan de helpdesk verder niks aan doen, is orange beleid. Greetings, Richard.
|
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26 February 2008, 14:34
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
tja ach zon helpdeskmedewerker kan wel een mooi antwoord verzinnen om je blij te maken, maar komt er toch op neer dat het een week nog kan duren en dreigen tja, denk niet dat het het gewenste effect heeft dat het sneller gaat |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Top 5 van meeste domme (helpdesk) opmerkingen...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk! | Helpdesk | : 1 | 17 Jan 2014 |
09009515 verkeerde helpdesk | Helpdesk | : 2 | 04 Oct 2013 |
Online helpdesk via e-mail bereiken | Frequently Asked Questions | : 11 | 19 Dec 2012 |
Helpdesk.... ik word gek!! | Livebox meer apparaten aansluiten | : 6 | 28 Oct 2010 |
Advertentie