Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk!
|
|
GdB |
Geplaatst op 17 January 2014, 08:32
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 31 Oct 2011 |
Sinds 3 januari had ik plotseling problemen met mijn myweb.nl-subdomein. Je weet misschien nog wel MyWeb->Wanadoo->Orange->Online. MyWeb was nog zo'n gratis inbel-provider. Je kreeg daar een subdomein. Ideaal om email aliassen op aan te maken en op die manier te achterhalen wie er met je emailadres vandoor was: anwb@xxxx.myweb.nl, vakantieveilingen@xxxx.myweb.nl, enz.. Alles werd doorgestuurd naar mijn online-mailadres. Gebeld in het weekend van 5 januari met de helpdesk. Ze konden me niet helpen, want wisten er niets van en konden ook niets terugvinden in de systemen. Moest contact opnemen met de helpdesk van euronet. Die bleek niet bereikbaar, dus maandag maar geprobeerd. Ging er vanuit dat ook zij hetzelfde zouden reageren, maar keurig netjes geholpen. Er zou naar gekeken worden, maar ik moest ook niet verbaasd zijn als het niet meer zou gaan werken. Ze hadden er eigenlijk geen vragen meer over gehad. Later die middag stroomden de emailtjes weer binnen :-) Dus bij deze een complimentje voor de helpdesk! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
09009515 verkeerde helpdesk | Helpdesk | : 2 | 04 Oct 2013 |
Online helpdesk via e-mail bereiken | Frequently Asked Questions | : 11 | 19 Dec 2012 |
Helpdesk.... ik word gek!! | Livebox meer apparaten aansluiten | : 6 | 28 Oct 2010 |
2009-05-28 08:36:23 - Helpdesk niet bereikbaar | Helpdesk | : 4 | 28 May 2009 |
telefoon = helpdesk van orange | Storing | : 1 | 10 Apr 2008 |
Advertentie