obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Helpdesk.... ik word gek!!
Julie
Hallo,
Wie heeft er tenenkrommende ervaringen met helpdesks? Wie is in gevecht met een internetprovider maar komt niet verder vanwege de helpdesk-terreur?
Ik ben opzoek naar verhalen voor een documentaire, verhalen van mensen die van het kastje naar de muur worden gestuurd. Zit één van jullie midden in een gevecht met een internetprovider? Reageer! Dan neem ik contact op.

Hartelijke groeten,
Julie van Traa
 
I R Baboon
Het zou handig zijn als je iets meer zou vertellen over die documentaire.
Dan kunnen de mensen beter inschatten of dit serieus is.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Julie
Dit is zeker een serieus bericht. Ik werk voor programmamaker Frans Bromet( www.bromet.nl), de documentaire heet 'Ieder voor zich' en gaat over het Nederland van nu. Voor deze docu ben ik dus opzoek naar verhalen van mensen die gek worden helpdesks en van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Hartelijke groeten,
Julie van Traa
 
I R Baboon
@ Julie

Bedankt voor de uitgebreidere uitleg.
Ik hoop dat je kandidaten vindt voor jullie project.
Is het Tele2 forum niets voor jullie? Daar stikt het van de ontevreden klanten..!
http://tele2.gebruikers.eu
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Zulke programma hebben meer kijkcijfers te maken dan of het zinnig of onzinnig is.
Kijk maar naar Kassa of Radar. Die verdienen een dikke boterham met problemen door helpdesken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Julie
Hallo I R Baboon ,

Dank voor de tip over Tele 2.
Punt is dat bij jullie fora ik de helft niet snap, omdat ik geen verstand heb van browsers, modems, etcetera.
Kun je me verder helpen? Zou ik je kunnen spreken?

Hartelijke groeten,
Julie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk.... ik word gek!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk : 22 02 mei 2016
hoelang voordat je weet aangesloten word Frequently Asked Questions : 5 07 dec 2014
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk! Helpdesk : 1 17 jan 2014
09009515 verkeerde helpdesk Helpdesk : 2 04 okt 2013
Online helpdesk via e-mail bereiken Frequently Asked Questions : 11 19 dec 2012
Advertentie